۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲

تکمیل iWatch اپل با قابلیت اجرای ابزارهای کاربردی

ایتنا - پلتفورم جدید اپل برای توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری‌های پوشیدنی قابلیت‌های آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی این شرکت موسوم به iOS 8 را شامل می‌شود.
تکمیل iWatch اپل با قابلیت اجرای ابزارهای کاربردی


گزارش‌های جدید منتشر شده حاکی از آن است که ساعت مچی هوشمند اپل موسوم به iWatch قابلیت اجرای ابزارهای تولید شده در شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را دارد و قرار است که اپل برای آن یک بخش ویژه در فروشگاه اینترنتی App Store راه‌اندازی کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت اپل هم‌اکنون در حال تکمیل یک پلتفورم جامع برای فناوری‌های پوشیدنی خود است تا مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری بتوانند ابزارهای خود را مبتنی بر آن ارائه دهند.

این در حالی است که طی کنفرانس بزرگ شرکت اپل، نخستین ابزارهای ساخته شده مخصوص نخستین فناوری پوشیدنی اپل یعنی ساعت مچی iWatch به نمایش درآمد.

پلتفورم جدید اپل برای توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری‌های پوشیدنی قابلیت‌های آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی این شرکت موسوم به iOS 8 را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به HealthKit، HomeKit API، Continuity، Handoff و Widgets اشاره کرد.

 

گفته می‌شود که ساعت مچی هوشمند iWatch اپل بر اساس آخرین مد روز طراحی شده است و با دارا بودن انواع حسگرهای هوشمند، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران می‌گذارد و مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی اشاره کرد.
 
کد مطلب: 32250
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام