۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱

اختلال در شبکه تلفن‌ همراه ادامه دارد

ایتنا- کاربران اپراتورها این‌روزها با اختلالات شبکه موبایلی دست و پنجه نرم می‌کنند.
اختلال در شبکه تلفن‌ همراه ادامه دارد


کاربران تلفن همراه به ویژه مشترکان همراه اول با اختلال‌ در خطوط خود مواجه شدند و بسیاری از مشترکان از تشدید این اختلال‌ها طی ساعات پایانی روز گذشته و امروز گلایه می‌کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، مشترکان همراه اول با اختلال‌های شدیدی در تماس‌های وروردی و خروجی تلفن همراه خود مواجه شده‌اند.

بیشترین گلایه‌ای که مشترکان در نقاط مختلف تهران از این اختلال داشته‌اند برقراری تماس بدون صوت است که امروز این اختلال تشدید شده است؛ در عین حال در هنگام تماس خروجی پیش از آنکه ارتباطی با مقصد برقرار شود، ارتباط اشتباهی وصل می‌شود.

گرچه گفته می‌شود تغییر سیستم‌ها به ۳G علت اصلی بروز این اختلال‌هاست اما مشترکانی که برای رهایی از این اختلال‌های اخیر صرفا از شبکه ۲G استفاده می‌کنند هم با این مشکل مواجه بوده‌اند.

در روزهای اخیر وزیر ارتباطات بروز این اختلال‌ها را قابل پیش‌بینی دانسته و گفته بود: در زمانی که پروانه ارائه نسل سوم ارتباطی به این اپراتورها داده شد، به صورت علنی اعلام کردند که با توجه به این‌که در کل کشور یک سیستم بزرگ در حال جایگزینی سیستم قدیمی است مردم باید برخی مشکلات را در این زمینه تحمل کنند.

واعظی با بیان این‌که در هر شهری که نسل سوم ارتباطی ارائه می‌شود، لازم است سیستم‌های اینترنتی تغییر کند، افزود: تغییر سیستم‌ها باعث به وجود آمدن اختلالاتی می‌شود با این حال مردم باید بدانند که این اختلالات موقت است و برای اصلاح و ارتقاء اینترنت به نسل سوم ضروری است.

بر اساس این گزارش مشخص نیست که این اختلال‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و هنوز در این زمینه از سوی اپراتور اطلاع‌رسانی ‌صورت نگرفته است.
کد مطلب: 32237
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
اختلال در شبکه تلفن همراه، جزوی از تلفن همراه است !!!!!...... اگر تلفن همراه در مملکت ما اختلال و قطعی و ضعف آنتن دهی و کیفیت مناسب داشت باید تعجب میکردیم !!!!!! :-)
امیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی اینه که اینترنت edge هم کار نمیکنه .تو رشت مدام پوشش 3G و 2G تداخل داره و از هیچکدومشون نمیشه درست استفاده کرد .چون هی سوییچ میشه و قطعی بوجود میاره.امیدوارم تکنسینهای عزیز با تسریع کار ، مردم و از این گرفتاری نجات بدن . حداقل نوبتی به اپراتورا مجوز میدادن .الان هردو درحال تغییر دادن سیستمن .
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایرانسل هم چنین مشکلی داره فقط مربوط به همراه اول نیست متاسفانه مشکل قورت دادن شارژ هم پیدا کردن که یهو شارژ قورت داده میشه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام