۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
شرکت اپل روی سایت خود منتشر کرد

ده دلیل اصلی برای عدم پذیرش ابزارها روی فروشگاه اینترنتی اپل

ایتنا - مهم‌ترین عاملی که بیشترین تاثیر را در عدم پذیرش ابزارها برجا گذاشته، "نیاز به ارایه اطلاعات بیشتر" در ابزار بوده است.
ده دلیل اصلی برای عدم پذیرش ابزارها روی فروشگاه اینترنتی اپل


اپل روی سایت اینترنتی مخصوص توسعه‌دهندگان خود مطلبی را منتشر کرد که در آن دلایل اصلی برای عدم پذیرش ابزارهای موبایلی روی فروشگاه اینترنتی این شرکت توضیح داده شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، بیشتر دلایلی که روی سایت اینترنتی اپل توضیح داده شده است مربوط به مسایل فنی می‌شود که از جمله آنها می‌توان به خراب بودن فایل، وجود حفره‌های نرم‌افزاری،‌ لینک‌های ناکارآمد و اطلاعات ناکافی اشاره کرد.

اپل در این مطلب نوشت: «پیش از آنکه ابزار مورد نظر خود را تولید کنید، این مسئله اهمیت زیادی دارد تا با موارد فنی، محتوایی و طراحی ابزارهای مخصوص محصولات اپل آشنا شوید و معیارهایی را مورد توجه قرار دهید که ما برای پذیرش ابزارها به آن‌ها توجه می‌کنیم.»

در ادامه این مطلب گفته شد: «ما برخی از مهم‌ترین و معمول‌ترین مواردی را در این لیست ارایه کرده‌ایم که باعث می‌شوند ابزارها برای عرضه روی فروشگاه اینترنتی مورد پذیرش قرار نگیرند. ما سعی کرده‌ایم با این کار به شما کمک کنیم ابزارهای خود را بهتر و جامع‌تر تولید کنید.»

 

از دیگر دلایلی که برای عدم پذیرش ابزارهای کاربردی موبایلی در این لیست آورده شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: استانداردهای رابط کاربری، عدم جذابیت و کارآمدی ابزارها، ارائه اطلاعات نادرست و عرضه ابزارهایی که نمونه‌های آنها به وفور ارائه شده است.

شرکت اپل در توضیحات خود اعلام کرد مهم‌ترین عاملی که بیشترین تاثیر را در عدم پذیرش ابزارها برجا گذاشته و باعث شده است در ۱۴ درصد موارد ابزار مربوطه رد شود، "نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر" بوده است.

در این مطلب همچنین گفته شد: «اگر برخی قابلیت‌ها نیازمند آن هستند که کاربر شناسه کاربری و رمز عبور وارد کند، می‌بایست یک‌ پیش‌نمایش را با این توضیحات منتشر کنید. اگر قابلیت‌های ابزار نیازمند فضای خاص یا سخت‌افزار ویژه‌ای هستند، باید در این زمینه تمامی اطلاعات را منتشر کنید و توضیحات کامل را بدهید.»

 

پس از مورد مذکور در ۸ درصد موارد ابزارها به دلیل "وجود حفره‌های نرم‌افزاری" مورد پذیرش قرار نگرفتند و در ۶ درصد موارد هم علت اصلی نبود توافقنامه مخصوص توسعه نرم‌افزاری و رابط کاربری ضعیف اعلام شد.

شرکت اپل اعلام کرد که ۱۰ عامل اصلی منتشر شده در ۵۸ درصد موارد باعث عدم پذیرش نرم‌افزارها می‌شوند.
البته شرکت اپل توضیح نداد که در ۴۲ درصد باقیمانده چه مواردی موجب می‌شوند که یک ابزار رد شود و برای عرضه روی فروشگاه اینترنتی مورد پذیرش قرار نگیرد.
 
کد مطلب: 32178
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام