۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶

همراه هوشمند هندی با سیستم عامل فایرفاکس و قیمت ۳۰ دلاری

ایتنا- شرکت هندی اینتکس با همکاری شرکت موزیلا به تولید یک تلفن‌همراه هوشمند ۳۰ دلاری دست زده است که از سیستم‌عامل همراه فایرفاکس استفاده می‌کند.
همراه هوشمند هندی با سیستم عامل فایرفاکس و قیمت ۳۰ دلاری


شرکت هندی اینتکس با همکاری شرکت موزیلا به تولید یک تلفن‌همراه هوشمند ۳۰ دلاری دست زده است که از سیستم‌عامل همراه فایرفاکس استفاده می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این تلفن همراه هوشمند از پردازنده تک‌هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز بهره‌ می‌برد و در کنار آن ۱۲۸ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی بر روی این گوشی تعبیه شده‌اند.
نمایشگر این گوشی نیز ۳.۵ اینچی بوده و از رزولوشن ۴۸۰x۳۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌نماید.

این گوشی پذیرای دو سیم‌کارت بوده و تنها بر روی دو فرکانس از شبکه GSM کار می‌کند که شامل فرکانس‌های ۱۸۰۰ و ۹۰۰ هستند.

این تلفن همراه هوشمند قرار است در کشورهای دیگری نیز عرضه شود و تنها در قاره‌های آفریقا و آمریکای شمالی عرضه نخواهد گردید.


این گوشی که Cloud FX نام دارد در حال حاضر تنها در بازار هندوستان به فروش می‌رود ولی به‌زودی مقاصد دیگر خود را نیز در پیش خواهد گرفت.
این گوشی در حال حاضر تنها 30 دلار قیمت دارد ولی ممکن است قیمت آن تا 25 دلار نیز پایین بیاید.

شرکت اینتکس به‌عنوان تولیدکننده سخت‌افزار این گوشی، یکی از چندین شرکت روبه رشد در بازار هندوستان است و از سایر شرکت‌های مهم در بازار تلفن‌های همراه که در هندوستان فعالیت دارند می‌توان به مایکرو مکس و لاوا اشاره نمود که هردو توانسته‌اند در سطح بین‌المللی به بازار مناسبی از فروش دست یابند.
کد مطلب: 32050
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام