۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷

تصاویر دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه و ذخیره اطلاعات

ایتنا- این یک دستبند معمولی نیست! هم تلفنتان را شارژ می‌کند هم اطلاعتتان را ذخیره می‌کند!
تصاویر دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه و ذخیره اطلاعات


دستبند جدیدی به بازار فناوری ارائه شده که نه تنها می تواند تلفن همراه را شارژ کرده بلکه از قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات نیز برخوردار است.


به گزارش ایتنا از مهر، در سال های اخیر، فناوری های پوشیدنی به دلیل استقبال چشمگیر مصرف کنندگان با تولیدات و نوآوری های بیشتری مواجه شده‌اند.
یکی از این فناوری ها، دستبند جدیدی است که دارای چندین قابلیت است مانند شارژ تلفن همراه و قابلیت تبدیل شدن به فلش.


دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه
یکی از دغدغه های همیشگی کاربران حمل شارژرهای تلفن همراه است اما با این دستبند نه تنها می توانید از زیبایی آن بهره ببرید بلکه شارژر تلفن همراهتان نیز همیشه در کنار شما حضور دارد.




سازندگان انگلیسی این دستبند در تلاش بوده اند تا دستبندی را تولید و روانه بازار کنند که بتواند نیاز مخاطبان را برطرف کند. این دستبند دارای محافظ محکمی است که آن را از آسیب یا ضربات وارده حفظ می کند.

شارژر این دستبند در محافظ داخلی آن پوشیده شده تا از آسیب ها در امان باشد. این دستبند وزنی حدودا بین ۴۰ تا ۵۰ گرم داشته و مچ دست مصرف کنندگان را اذیت نمی کند.


حفظ و ذخیره اطلاعات
این دستبند کوچک دارای قابلیت های بسیاری است. این دستبند دارای حافظه داخلی است که می تواند اطلاعات، عکس، برنامه ها و ... را داخل خود ذخیره کند.

مخترعان در نظر دارند تا در مراحل تکمیلی ساخت این دستبند، کاربردهای دیگری مانند قابلیت اتصال به اینترنت را نیز به آن اضافه کنند. این دستبند با قیمت اولیه ۱۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

کد مطلب: 32026
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام