۴
۰
plusresetminus
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴

پیامک و مکالمه رایگان بر روی تلفن ثابت

ایتنا- یک مسئول: قصد داریم برای طرح سبد مکالمات هزینه معقولی عریف کنیم که به نفع آنها خواهد بود.
پیامک و مکالمه رایگان بر روی تلفن ثابت


چندی پیش مدیر روابط عمومی مخابرات از طرح باندلینگ تلفن ثابت و اینترنت ADSL خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، به زودی خریداران تلفن ثابت می‌توانند با خرید اینترنت ADSL مخابرات، از پیامک و مکالمه رایگان بر روی تلفن ثابت خود نیز بهره مند شوند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به گفته مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با تعریف بسته‌های تعرفه‌ای و سبد مکالمات، قصد داریم هزینه‌ معقول و منطقی برای مشترکان تعریف کنیم که به نفع آنها خواهد بود.

وی افزود: سبد مکالمات شامل مکالمات نامحدود درون شبکه‌ای و GPRS نامحدود و پیامک محدود است که مشترک با فعال‌سازی این طرح، یک مبلغ مشخصی پرداخت خواهد کرد که از نظر اقتصادی به نفع‌اش خواهد بود.

به گفته مدیر کل روابط عمومی مخابرات و بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات اجرای سبد تعرفه‌ای برای تلفن همراه و ثابت را راهکاری برای تامین نظر وزیر اعلام کرد و گفت: این سبد مکالمات، به عنوان طرح‌های تشویقی در مرحله‌ کارشناسی است و به زودی به مشترکان ارائه خواهد شد.
کد مطلب: 31983
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرا به خیر تو امید نیست، شر نرسان !!!!:-)
یکی یه دونه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مخابرات به فکر جیب خودشه وگرنه اگه خیلی به فکر ما بود هزینه توسعه خودشو مستقیما از جیب مشترکین برداشت نمی کرد و در ازاش این سرویس های مزخرفش رو بهتر می کرد. مدت هاست که توی استان خراسان حتی شبانه رایگان رو هم حذف کردن. به قول آقا یوسف، مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان !
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
برای تامین نظر آقای وزیر ؟خواهشا صرفا یکاری هم برای تامین نظر مشترکینتون هم انجام بدید ولی کشته مرده کارهای کارشناسی شده تون هستم. اصلا مخابرات مگه رو کارهاش کارشناسی هم انجام میده آقای مدیر؟
reza
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیامک رایگان ؟!!!
من پیامک را با 3 تا تلفن با برند های مختلف تست کردن جواب نداد حتی دادم به گارانتی شرکت مرجوعش کردم اونا هم نتونستند فعال کنند به جا اینکه بسته پیامکی ارائه کنند کمی زیرساختاشونو تقویت کنند چون اکثر لوازم با زیر ساخت های اینها بی استفاده است
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام