۳
۰
plusresetminus
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

ایتنا- تعداد کاربران اینترنت پرسرعت رو به رشد است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از سال گذشته تاکنون سه میلیون نفر در سطح کشور به استفاده‌کنندگان اینترنت پر سرعت اضافه شده‌اند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود خسروی در نشست با مدیران و فعالان حوزه ICT افزود: استان آذربایجان غربی موقعیتی استثنایی از جهت ارتباطات قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به مرز مشترک آذربایجان غربی با کشور ترکیه که راه ارتباطی با اروپا محسوب می شود، سرمایه گذاری های خاص و ویژه ای روی ارتباط بین المللی از طریق این استان انجام داده ایم.

خسروی در خصوص وظایف دولت در ارتباط با حوزه ICT گفت: دولت وظیفه دارد در دو بخش فعالیت داشته باشد، با توجه به وظایفی که در برنامه پنج ساله پنجم توسعه پیش بینی شده است. همچنین برای تحقق دولت الکترونیک قبل از هر چیز بایستی زیرساخت ها توسعه پیدا کنند. در اولویت دوم دولت بایستی در تنظیم مقررات، تنظیم چهارچوب فعالیت ها، صدور پروانه ها و حفاظت از سرمایه گذاری همکاری ویژه ای با بخش خصوصی داشته باشد.

رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: پیش بینی شده که در دو سال آینده برای توسعه زیرساخت ها ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.
کد مطلب: 31980
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
لطفا تعریف اینترنت پرسرعت رو هم بگید
سایت نت ایندکس سر بزنید متوجه میشید
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
یا نمیدانند اینترنت چیست یا نمیدانند پرسرعت چیست یا کلا خودشان را زده اند به آن راه!!!!!! :-)
عضو یک کارگروه
feedback
Iran, Islamic Republic of
اجازه نخواهیم داد استکبار جهانی به وسیله ابزار اینترنت جامعه ما را به نابودی بکشاند. البته ما نه تنها مخالف شبکه های ارتباطی نیستیم بلکه خود در حال توسعه شبکه ملی اطلاعات هستیم که با قیمت و سرعت مناسب تمام نیازهای ارتباطی کاربران را تامین و انها را از اینترنت امریکایی صهیونیستی که ابزار ایجاد فتنه است کاملا بی نیاز خواهد کرد. از انجا که در این شبکه همه چیز زیر نظر و تحت کنترل برادران ما است فضای کاملا امنی برای فعالیت کاربران فراهم خواهد شد و از هک و ویروس و سرقت اطلاعات شخصی و حساب های بانکی خبری نخواهد بود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام