۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
از زمان ورود به تالار بورس صورت گرفت

رشد ۱۲۹۳ درصدی ارزش سهام گوگل

ایتنا - گروه سرمایه‌گذاری Bespoke توضیح داد که از زمان ورود سهام گوگل در تالار بورس ارزش سهام آن 1293 درصد بیشتر شده است.
رشد ۱۲۹۳ درصدی ارزش سهام گوگل


از زمان عرضه سهام گوگل در بازار بورس ۱۰ سال می‌گذرد و این طور که رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند، ارزش سهام غول اینترنتی جهان در این یک دهه رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت گوگل که در ابتدای فعالیت خود به واسطه الگوریتم پیچیده و محرمانه برای فهرست کردن اطلاعات شهرت یافته بود، پس از گذشته مدتی از همه توان خود برای جمع‌آوری حجم وسیعی از اطلاعات اینترنتی استفاده کرد و آن را برای ارائه در محیط‌های جدید به کار گرفت.

این فرآیند باعث شد تا گوگل به فکر حضور در دیگر فضاها از جمله خدمات موبایلی بیافتد و البته در این زمینه‌ها هم حاکمیت بازار جهانی را در اختیار بگیرد.

موفقیت مالی این شرکت تبلیغات اینترنتی برای سهامداران و سرمایه‌گذاران ثابت شده است از ابتدای فعالیت تاکنون در بدترین شرایط نیز از درآمد و سود گوگل کاسته نشده است.

 

سهام گوگل برای نخستین بار در ۱۹ آگوست ۲۰۰۴ وارد بازار بورس شد و هم‌اکنون بر اساس لیست Standard & Poor این شرکت برای یازدهمین سال هم ارزش سهام خود را افزایش داده است.

"هوارد سیلوربلات"(Howard Silverblatt) از استراتژیست‌های مرکز S&P Dow Jones Indices اعلام کرد که در این دوره زمانی ارزش سهام گوگل به‌طور میانگین سالانه ۳۰.۱۵ درصد افزایش یافته است.

گروه سرمایه‌گذاری Bespoke نیز با انتشار گزارشی توضیح داد که از زمان ورود سهام گوگل در تالار بورس یعنی در طول ۱۰ سال گذشته ارزش سهام این شرکت ۱۲۹۳ درصد بیشتر شده است.

 
 
کد مطلب: 31955
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام