۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸
در هفته «فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان»

شرکت‌های ICT کشور جایزه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی می‌گیرند

ایتنا - فعاليت‌هاي انجام‌شده بايد فراتر از حداقل الزامات قانونی توسط قوانین موضوعه کشور یا بین‌المللی و استانداردهای صنعت باشد و اثر اجتماعی زیست-محیطی و اثر تجاری روی برند، درآمد، عملكرد و بازار شرکت داشته باشد و از نگاه خلاقانه برخوردار باشد.


نخستین دوره‌ جایزه‌ مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در «هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان» برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از ستاد برگزاری، هدف از اهدای این جایزه، انتخاب تجربه‌های برتر سازمان‌ها و موسسه‌های فعال بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در حوزه‌ مسئولیت‌پذیری اجتماعی، شناسايي، معرفي و تشويق طرح‌هاي برتر در حوزه مسوولیت‌پذیری اجتماعی، افزايش انگيزه، بهبود و ترويج فرهنگ مسوولیت‌پذیری اجتماعی و اشکال نوین آن و الگوسازي مناسب و تشویق سازمان‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی به‌عنوان یک راهبرد تجاری و مزیت رقابتی است.

مسووليت‌پذیری اجتماعي شرکت در رهبري و فرايندهاي درون‌سازماني، مسووليت‌پذیری اجتماعي شرکت در محيط کار و کارکنان، مسووليت‌پذیری اجتماعي شرکت در بازار و صنعت، مسووليت‌پذیری اجتماعي شرکت در محيط زيست و مسووليت‌پذیری اجتماعي شرکت در سطح جامعه به عنوان شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر معرفی شده‌اند.

همچنین فعاليت‌هاي انجام‌شده بايد فراتر از حداقل الزامات قانونی توسط قوانین موضوعه کشور یا بین‌المللی و استانداردهای صنعت باشد و اثر اجتماعی زیست-محیطی و اثر تجاری روی برند، درآمد، عملكرد و بازار شرکت داشته باشد و از نگاه خلاقانه برخوردار باشد.
براساس این گزارش، شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌هاي خود در زمینه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی را به‌صورت یک گزارش مطابق با دستورالعمل ارایه شده در سایت همایش، تنظيم كرده و ارایه دهند. طرح‌هاي برتر فرصت ارایه در کنفرانس «اينترنت، پيشران توسعه‌ی اقتصادي» را خواهند داشت. گزارش‌ها بايد حداكثر تا تاريخ یکم شهریورماه ۱۳۹۳ به نشانی پست الکترونیکی CSR@PICTWeek.ir ارسال شود.

همایش هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با محور اصلی «اینترنت، پیشران توسعه‌ اقتصادی» در روزهای ۸ و ۹ شهریور ماه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش که با حمایت دولت از جمله شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، قرار است مقامات عالی رتبه کشورمان، وزرای ICT کشورهای منطقه، صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته حوزه اینترنت در و هیات‌های تجاری ایرانی و خارجی حضور یابند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت رسمی هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان به نشانی pictweek.ir مراجعه کنند.
 
کد مطلب: 31946
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام