۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۱
قدرت ذهن خود را با معماهای کسپرسکی محک بزنید

بازی کنید، مسابقه دهید، 25 هزار دلار برنده شوید

ایتنا - در این مسابقه کسپرسکی با همکاری سازمان Mensa، شرکت Ferrari و ساچین تاندولکار (Sachin Tendulkar) کریکت‌باز مطرح دنیا، معماهایی با جوایز چند هزار دلاری طراحی کرده است.


شرکت کسپرسکی با همکاری سازمان Mensa، شرکت Ferrari و ساچین تاندولکار (Sachin Tendulkar) کریکت‌باز مطرح دنیا مسابقه ۲۵هزار دلاری Global Think Test را برگزار می‌کند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی گروه شرکت پاد، این مسابقه ۱۵ شهریور سال جاری (۶ سپتامبر) برگزار می‌شود و مردم سراسر دنیا می‌توانند برای کسب جایزه ۲۵ هزار دلاری در مسابقه Global Think Test با هم به رقابت می‌پردازند.

در این مسابقه کسپرسکی با همکاری سازمان Mensa، شرکت Ferrari و ساچین تاندولکار (Sachin Tendulkar) کریکت‌باز مطرح دنیا، معماهایی با جوایز چند هزار دلاری طراحی کرده است.

مسابقه Mensa Challenge به‌طور خاص با هدف آزمودن سطح هوش و مهارت‌های حل تمرین تعبیه شده است.
Ferrari Challenge نیز شامل مجموعه‌ای از بازی‌ها، معماها و تیزرهای تبلیغاتی مربوط به فراری است تا میزان دانش خود از این خودروساز ایتالیایی را محک بزنید.

ساچین تاندولکار، یکی از بازیکنان افسانه‌ای ورزش کریکت هم توان ذهنی شما را در این ورزش پرتحرک و هیجان‌انگیز به چالش می‌کشد.
با پیروزی در این مسابقات جوایز اختصاصی ویژه‌ای از ساچین و فراری دریافت خواهید کرد.

برای برای ثبت نام در مسابقه Global Think Test به آدرس GlobalThinkTest.com مراجعه کنید.
همچنین علاقه‌مندان برای آمادگی بیشتر تا روز مسابقه و سنجش میزان آمادگی و توان ذهنی، می‌توانند در همین سایت به تمرین بپردازند.
 
کد مطلب: 31923
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام