۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
از پایان امسال صورت می‌گیرد

تولید انبوه گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر سه‌وجهی

ایتنا - نمایشگر سه‌وجهی سامسونگ مبتنی بر یک بستر پلاستیکی انعطاف‌پذیر ساته شده است که البته از نظر کمی محدودیت‌های فراوانی دارد.
تولید انبوه گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر سه‌وجهی


سایت خبری zdnet.co.kra به نقل از یک شرکت کره‌ای که از تامین‌کنندگان قطعات سامسونگ محسوب می‌شود اعلام کرد که این شرکت کره‌ای بزرگ آزمایش‌های خود روی دستگاه موبایلی جدیدی را آغاز کرده است نمایشگر آن سه وجه مجزا دارد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، از مدت‌ها قبل شایعه استفاده از این فناوری در شرکت سامسونگ اعلام شده بود، اما منابع آگاه هم‌اکنون ادعا می‌کنند که دستگاه الکترونیکی مبتنی بر این فناوری از اواخر سال جاری میلادی به تولید انبوه می‌رسد.

"کیم هایئون جون"(Kim Hyeon Jun) مدیر مرکز تجاری محصولات بی‌سیم سامسونگ در کنفرانس مربوط به اعلام وضعیت مالی این شرکت در فصل دوم سال ۲۰۱۴ میلادی گفت: «اگرچه نمی‌توانم به طور دقیق در این زمینه صحبت کنم، ولی ما قصد داریم یک نوآوری منحصر به‌فرد را برای دستگاه موبایلی مجهز به نمایشگرهای بزرگ معرفی کنیم. بر اساس این نوآوری گوشی‌های جذابی ساخته می‌شوند که از مواد ویژه و انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند.»

 

اساس گزارش مجزایی که در خبرگزاری CNet منتشر شده است، نمایشگر سه‌وجهی سامسونگ مبتنی بر یک بستر پلاستیکی انعطاف‌پذیر ساته شده است که البته از نظر کمی محدودیت‌های فراوانی دارد و کار کردن با آن بسیار دشوار است.

این مرکز خبری هم پیش‌بینی کرده است که سامسونگ تولید انبوه نخستین دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر این فناوری را از پایان سال جاری میلادی آغاز می‌کند و البته قرار است در مرحله نخست به صورت محدود وارد بازار کره شود.

 
 
کد مطلب: 31835
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
جالبه واقعا. سامسونگ خوب داره جلو میره. باید دید این گوشی عجیب و غریب با این نمایشگرای کناری چیکار میخواد بکنه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام