۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹

جدیدترین قیمت سیم‌کارت/ کد یک بالای دو میلیون تومان

ایتنا- بسته به رقم کد سیم‌کارت و البته رُند بودن، قیمت‌ها در بازار متفاوت است.
جدیدترین قیمت سیم‌کارت/ کد یک بالای دو میلیون تومان


مروری بر آخرین قیمت‌های سیم‌کارت گویای آن است که طی یک ماه گذشته قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه تا حدی افزایش داشته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در حال حاضر بنابر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت کد یک در بازار با قیمتی حدود دو میلیون تومان خریداری شده و بالای دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که البته این رقم بستگی به میزان رند بودن شماره دارد و هرقدر کد رند‌تر باشد قیمت آن بالاتر می‌رود.

در کد‌های دو همراه اول گفته می‌شود قیمت خرید ۹۰۰ هزار تومان و قیمت فروش بالای یک میلیون تومان است البته اگر خط صفر کد دو پیدا شود قیمت آن بالای یک میلیون و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود. گفته می‌شود کد دو صفر بسیار کم است.

سیم‌کارت‌های کد سه هم با قیمت ۸۰۰ تومان خریداری شده و بالای ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند که در صورت صفر بودن قیمت آنها بسته به رند‌بودن به بیش از یک میلیون تومان هم خواهد رسید.

اما کد‌های چهار و پنج به ترتیب با قیمت ۵۰۰ و ۴۵۰ هزارتومان خریداری شده و هنگام فروش بالغ بر ۶۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. کد شش همراه اول نیز در بازار حدود ۳۷۰ هزار تومان خریداری شده و بیش از ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم کارتهای کد هفت در صورتی که کارکرده باشند حدود ۳۰۰ هزار تومان خریداری شده و بالای ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند که البته اگر این خط‌ ها صفر باشند مبلغ خرید و فروش آنها به ترتیب به ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

سیم‌کارت‌های کد هشت هم در صورتی که صفر باشند ۲۵۰ هزار تومان خریداری شده و با قیمتی بالغ بر ۳۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین سیم‌کارت‌های کد هشت کارکرده با قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان خریداری شده و حدود ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

کد‌های ۹ که به تازگی وارد بازار شده‌اند هم در صورتی که صفر باشند حدود ۲۰۰ هزار تومان خریداری شده و حدود ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند که البته با توجه به مدت زمان کوتاهی که از ارائه‌ی این سیم‌کارت در بازار می‌گذرد گفته می‌شود سیم‌کارت کد ۹ کارکرده در بازار بسیار بسیار کم است.
کد مطلب: 31798
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام