۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷

مایکروسافت به کارمندان اخراجی خود گوشی Lumia هدیه می‌دهد

ایتنا - مایکروسافت تصمیم گرفته است به هر کارمند چینی که به صورت داوطلبانه برخی خروج از شرکت نوکیا اقدام کند یک دستگاه گوشی هوشمند هدیه دهد.
مایکروسافت به کارمندان اخراجی خود گوشی Lumia هدیه می‌دهد


مایکروسافت قصد دارد به هر یک از کارمندان چینی که به صورت داوطلبانه موافقت خود را برای خروج از شرکت نوکیا اعلام کنند یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia 630 هدیه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این خبر چند روز پس از آن منتشر شده است که صدها کارمند شعبه نوکیا در چین به دنبال از دست دادن موقعیت کاری خود مقابل دفتر مایکروسافت دست به تظاهرات زدند و اعتراضات خود را اعلام کردند.

در این میان خبرگزاری MarketWatch توضیح داد که شرکت مایکروسافت در راستای کاهش نیروی کاری خود تصمیم گرفته است به هر کارمند چینی که به صورت داوطلبانه برخی خروج از شرکت نوکیا اقدام کند یک دستگاه گوشی هوشمند هدیه دهد.

گوشی هوشمندی که مایکروسافت قصد دارد به صورت رایگان به کارمندان چینی نوکیا بدهد Lumia 630 نام دارد و محصولی است که توسط کارخانه اسبق نوکیا در پکن ساخته شده است.

 

این گوشی هوشمند که قیمت آن در بازار جهانی حدود ۱۵۰ دلار است، در شرایطی به کارمندان چینی نوکیا هدیه داده می‌شود که مایکروسافت از هرگونه پاسخ دادن در این زمینه خودداری کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت در جریان اعتراضات چند روز گذشته کارمندان چینی هم سکوت کرد و به هیچ یک از سوالات خبرنگاران جواب نداد.

این تظاهرات در جریان اعلام اخبار جدید مایکروسافت مبنی بر اخراج بیش از ۱۸ هزار کارمند صورت گرفت که بر اساس آن گفته شد ۱۲۵۰۰ نفر از شعبات مختلف نوکیا موقعیت شغلی خود را از دست می‌دهند.

"ساتیا نادلا"(Satya Nadella) مدیرعامل مایکروسافت ماه گذشته برای نخستین بار خبر این اخراج بزرگ را منتشر کرد و توضیح داد: «ما قصد داریم اندازه شرکت مایکروسافت را در شعبات خارجی خود کوچک کنیم و برای این کار تا یک سال آینده ۱۸ هزار کارمند را اخراج خواهیم کرد.»

 
کد مطلب: 31765
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام