۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۰

WhatsApp روی ساعت مچی شما

ایتنا - نسخه جدید ابزار پیام‌رسان WhatsApp با سیستم‌عامل Android Wear مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی سازگار شده است و روی آن نصب می‌شود.
WhatsApp روی ساعت مچی شما


ابزار اجتماعی و پیام‌رسان WhatsApp که از مدتی قبل تحت مدیریت فیس‌بوک خدمات خود را در اختیار مشترکان می‌گذارد، برای افزایش محبوبیت خود اقدامات جدیدی ارائه کرده است.


به گزارش ایتنا، مدیران ارائه‌کننده خدمات WhatsApp بر اساس آخرین تصمیمات خود سعی کرده‌اند این محصول را با ساعت مچی هوشمند شما هم سازگار کنند و خدمات خود را از این طریق در اختیارتان بگذارند.

این طور که گفته می‌شود، نسخه جدید ابزار پیام‌رسان WhatsApp با سیستم‌عامل Android Wear مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی سازگار شده است و روی آن نصب می‌شود.

شرکت WhatsApp اعلام کرد که این نسخه مخصوص سیستم‌عامل Android Wear هم‌اکنون تکمیل شده است و البته با توجه به اینکه هنوز وارد فروشگاه اینترنتی PlayStore نشده، کاربران می‌بایست آن را به صورت مستقیم از سایت اینترنتی WhatsApp بارگذاری کنند.

 

البته باید گفت که شاید استفاده از خدمات WhatsApp روی نمایشگر کوچک ساعت مچی هوشمند کار چندان آسانی به‌نظر نرسد، اما باید گفت که برای حل این مشکل هم راه‌حلی ارائه شده است.

نسخه جدید WhatsApp به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند پیام‌های صوتی شما را دریافت کند و پس از تبدیل آن‌ها به پیام نوشتاری، به مخاطب ارایه دهد.

علاوه بر این، برخی پیام‌های کلی به صورت پیش‌فرض روی این نرم‌افزار ارایه شده‌اند تا شما فقط با یک کلیک بتوانید آن‌ها را از روی فناوری پوشیدنی خود ارسال کنید.

این نسخه از نرم‌افزار مذکور با نام WhatsApp ۲.۱۱.۳۱۸ ارایه شده است و خدمات آن به صورت کامل مبتنی بر دستگاه‌هایی ارایه می‌شود که نسخه ۴.۳ سیستم‌عامل اندروید دارند.
 
کد مطلب: 31761
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
آخ جوون.... یعنی میشه صفحه پیوندها را روی ساعتمان هم ببینیم !!!!!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام