۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
به دلیل فرمهای اینترنتی

اماراتی‌ها از سفر جاماندند

ایتنا- سیستم جدید صدور ویزا باعث جاماندن اماراتی‌ها از سفر شد!


سفارت انگلیس در امارات تایید کرد سیستم جدید صدور روادید الکترونیکی باعث شده برخی اتباع امارات نتوانند به این کشور سفر کنند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، سفارت انگلیس در امارات تایید کرد سیستم جدید صدور روادید الکترونیکی که درواقع به وسیله آن اتباع اماراتی از ژانویه امسال بدون نیاز به روادید و تنها با پر کردن یک فرم اینترنتی به انگلیس تردد می‌کنند، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

سخنگوی سفارت انگلیس در امارات به گلف نیوز گفت: سفارت از برخی موارد که مسافران به دلیل اشتباه پر کردن فرم از سفر به انگلیس منع شده‌اند آگاه است.

سالانه حدود ۵۰ هزار تبعه امارات به انگلیس سفر می‌کنند. به رغم روند آسان‌تر درخواست آنلاین روادید در مقایسه با روش‌های قبلی شامل انگشت نگاری و مراجعه به سفارت و گرفتن یک روادید کاغذی، اماراتی‌ها در برخی موارد به دلیل اشتباه در پر کردن فرم‌ درخواست از سفر به انگلیس منع شده‌اند.

در روش جدید اماراتی‌ها باید از فرم تکمیل شده آنلاین پرینت گرفته و آن را به همراه گذرنامه هنگام سوار شدن به هواپیما تحویل بدهند.

هفته گذشته یک تبعه اماراتی به دلیل مغایرت مشخصات فرم درخواست با مشخصات گذرنامه از سفر به انگلیس منع شد، زیرا یکی از حروف نام وی در فرم تقاضا اشتباه تایپ شده و با گذرنامه مغایرت داشت.

اتباع اماراتی می‌گویند پس از ثبت فرم تکمیل شده، باید یک مرحله تایید از سوی دولت انگلیس ایجاد شود تا مشخص شود فرم تقاضا به درستی در سیستم ثبت شده است.

فرم روادید الکترونیکی به اتباع اماراتی، عمانی و قطری این امکان را می‌دهد که بدون دریافت گذرنامه به انگلیس سفر کنند.

یکی از مسافران با انتقاد از دولت انگلیس گفت: چرا این کشور از قبل تایید یا رد تقاضا را اعلام نمی‌کند؟ این امر پس از خرید بلیت و رزرو هتل مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

نیک جاریوالا، مدیر بخش روادید و مهاجرت سفارت برای اتباع خاورمیانه و پاکستان گفت: اتباع اماراتی برای سفر به انگلیس با سیستم جدید فقط باید از درج دقیق مشخصات خود مطمئن شوند.

وی افزود: اگر مسافران تا ۴۸ ساعت قبل از پرواز فرم ویزا را درست تکمیل نکنند قادر به سفر نخواهند بود.
کد مطلب: 31702
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
"اتباع اماراتی از ژانویه امسال بدون نیاز به روادید و تنها با پر کردن یک فرم اینترنتی به انگلیس تردد می‌کنند"

واقعا خوش به حالشان.
انها کجا و ما کجا. ما هم باید برای انتخابات ریاست جمهوری یکی از شعارهای مان این باشد: بازگرداندن اعتبار پاسپورت های ایرانی.

ای دو صد افسوس بر ما!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام