۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲

اوراکل شرکت TOA Technology را خريد

ایتنا-شرکت TOA Technology را که عرضه‌کننده راهکارهای پردازش ابری برای مدیریت خدمات میدانی است،
اوراکل شرکت TOA Technology را خريد


اوراکل اخیراً اعلام کرده است شرکت TOA Technology را که عرضه‌کننده راهکارهای پردازش ابری برای مدیریت خدمات میدانی است، خریده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت businessinsider، شرکت اوراکل اقدام به خرید شرکت TOA Technology کرده است.

این شرکت که ۵۰۰ نفر را در استخدام خود دارد راهکارهای پردازش ابری برای مدیریت خدمات میدانی مثل مدیریت مجموعه رانندگان کامیون‌های بخش توزیع و یا مدیریت متخصصان و تکنیسین‌های تعمیرکار عرضه می‌کند.

هنوز مشخص نیست اوراکل شرکت TOA Technology را با چه قمیتی خريده است.
بر اساس این گزارش، شرکت اوراکل قصد دارد فناوری‌ها و نیروی کار شرکت TOA Technology را در بخش اپليكشين‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) خود ادغام کند.

اوراکل اگرچه در حوزه راهکارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی بیش از هر شرکتی با سپ رقابت می‌کند، اما خرید شرکت TOA Technology بیشتر اقدامی رقابت‌جویانه با شرکت سیلزفورس است که در حوزه راهکارهای پردازش ابری جایگاه برتری دارد.

شرکت سیلزفورس در این حوزه صاحب راهکاری با نام «Service Cloud» است. وقتی مسئول خدمات مشتری در یک شرکت بخواهد مثلاً تكنيسيني را برای رفع مشکل یکی از مشتریان خود اعزام کند می‌تواند با استفاده از این راهکار از خدمات شرکت‌های طرف سومي مثل Service Max یا TOA Technology استفاده کند.

شرکتTOA خدمات خود را در قالب نرم‌افزاری ارائه می‌کند که با پلت‌فرم پردازش ابری شرکت سیلزفورس که به Force.com مشهور است، سازگار است. این پلتفرم به‌ویژه برای برای استفاده مشتریان شرکت سیلزفورس ساخته شده است.

خرید TOA به اوراکل کمک می‌کند تا جایگاه خود را در حوزه مدیریت خدمات میدانی از این دست ارتقا بخشد و در عین حال بتواند نظر مشتریان سیلزفورس را هم به خود جلب کند.

لری الیسون، مدیر عامل شرکت اوراکل پیش از این به صراحت از سیلزفورس به عنوان مهم‌ترین رقیب خود در حوزه فناوری‌های پردازش ابری یاد کرده بود و از قصد اوراکل برای پیشی گرفتن بر سیلزفورس خبر داده بود.
کد مطلب: 31675
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام