۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۹

یکپارچگی Google doc با آفیس مایکروسافت افزایش یافت

ایتنا- شرکت گوگل یکپارچگی راهکار واژه‌پرداز خود (گوگل داک) را با آفیس مایکروسافت افزایش داده است.
یکپارچگی Google doc با آفیس مایکروسافت افزایش یافت




به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت pcworld، شرکت گوگل راهکار آنلاین Google doc را با نرم‌افزار آفیس مایکروسافت افزایش داده است و برخی از قابلیت‌های آن را به خدمات واژه‌پرداز خود افزوده است. این شرکت اخیراً قابلیت Track Change را که تا پیش از این فقط مختص نرم‌افزار آفیس مایکروسافت بود، وارد Google doc کرده است.


این شرکت در ماه ژوئیه نیز Google doc را به روز کرده است و بخش‌های مهمی از بسته نرم‌افزاری Quick Office را بدان افزود. یکی دیگر از تغییراتی که در آن زمان به Google doc افزوده شد این بود که کاربران می‌توانستند فایل‌های آفیس مایکروسافت را بدون تغییر فرمت آن با Google doc باز کنند و آن را ویرایش کنند.

قابلیت ویرایش فایل‌های سندی به صورت هم‌زمان (real time) نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که گوگل به واژه‌پرداز خود افزوده است. کاربران نیز می‌توانند تنها با یک کلیک چیزی را گوگل آن را «ویرایش‌های پیشنهادی» نامیده است، بپذیرند یا رد کنند.

این قابلیت از هم‌اکنون در دسترس کاربران Google doc قرار دارد و قرار است به‌زودی به اپلیکیشن‌های همراه گوگل نیز افزوده شود. البته قابلیت ویرایش همزمان برای کاربرانی که فایل‌های آفیس را از طریق Google doc باز می‌کنند یا بالعکس، در دسترس نیست.

اگر کاربران فایل‌های سندی آفیس را به فایل Google doc تبدیل کنند، قابلیت Track Changes آفیس در Google doc به ویرایش‌های پیشنهادی (Suggested Edits) تبدیل می‌شود.
کد مطلب: 31668
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام