۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲

آمازون یکصد دلار ابزار اندرویدی هدیه می‌دهد

ایتنا - آمازون هم‌اکنون بر اساس طرح دیگر به صورت روزانه یک ابزار پولی مخصوص دستگاه‌های اندرویدی را به مدت 24 ساعت رایگان عرضه می‌کند.
آمازون یکصد دلار ابزار اندرویدی هدیه می‌دهد


مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری تلاش فراوان می‌کنند تا کاربران را متقاعد کنند که از ابزارهای آنها استفاده کنند و برای مثال مرکز 7-Eleven چندی پیش اعلام کرد که همه کاربران جهانی می‌توانند بین روزهای ۱۲ تا ۱۹ ژوئیه ابزارهای آن را به صورت رایگان بارگذاری کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، اما فروشگاه اینترنتی آمازون دست به اقدام بزرگ‌تری زده است و با به‌کارگیری روش جدید می‌کوشد کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند.

آمازون که بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان محسوب می‌شود با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد از روز جمعه مورخ اول آگوست ۲۰۱۴ تعداد ۳۰ ابزار اندرویدی پولی که هزینه آنها در مجموع ۱۰۰ دلار می‌شود را برای مشترکان فروشگاه اینترنتی Amazon Appstore ارایه می‌دهد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت آمازون هم‌اکنون بر اساس طرح دیگر به صورت روزانه یک ابزار پولی مخصوص دستگاه‌های اندرویدی را به مدت ۲۴ ساعت رایگان عرضه می‌کند.


اما در کنار این طرح روزانه، ابزارهای کاربردی دیگری هم وجود دارند که به عنوان طرح انگیزاننده از سوی آمازون به‌صورت رایگان برای کاربران اندرویدی عرضه می‌شوند.

از جمله این ابزارها که به صورت رایگان توسط آمازون در اختیار کاربران قرار می گیرند می‌توان به Instapaper با قیمت ۳ دلار، My Alarm Clock با قیمت ۰.۹۹ دلار، Sonic و SEGA All-Stars Racing با قیمت ۲ دلار و ویرایش هشتم فرهنگ لغت Oxford Advanced Learner با قیمت ۳۰ دلار اشاره کرد.

کاربران برای آنکه بتوانند این ابزارهای رایگان را در اختیار بگیرند، در مرحله نخست می‌بایست ابزار ویژه فروشگاه اینترنتی Amazon Appstore را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند.
 
کد مطلب: 31665
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام