کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نسخه چینی کورتانا توسط مایکروسافت

16 مرداد 1393 ساعت 12:51

ایتنا- مایکروسافت قصد دارد تا مشتریان بازار چین را راضی نگاه دارد و به همین دلیل نیز سیستم سخنگوی کورتانا به زبان چینی نیز مجهز خواهد شد.




مایکروسافت قصد دارد تا مشتریان بازار چین را راضی نگاه دارد و به همین دلیل نیز سیستم سخنگوی کورتانا به زبان چینی نیز مجهز خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت قصد دارد تا در جدیدترین بسته آماده به عرضه برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱، امکان استفاده از زبان چینی برای سیستم‌عامل کورتانا را به این سیستم‌عامل بیفزاید.

به‌این‌ترتیب کورتانا می‌تواند به زبان چینی درآمده و حتی به زبان چینی سخن بگوید.
این عمل مایکروسافت می‌تواند کمک شایانی به محبوبیت سیستم‌عامل همراه این شرکت در رقابت با اندروید و iOS بنماید زیرا مردم چین، یک بازار بسیار نیرومند و بالقوه برای هر شرکت بزرگ اقتصادی محسوب می‌شوند.


همچنین قرار است که امکان استفاده از کورتانا علاوه بر کشورهای انگلستان و آمریکا، به کشورهایی مانند استرالیا، کانادا و هندوستان نیز داده شود که این امر به رشد این سیستم کمک خواهد کرد.

بررسی‌های انجام‌شده نشان از قدرت بالای کورتانا در مقایسه با رقبای نیرومندی مانند سیری داشته‌اند و همین امر نیز مایکروسافت را بسیار امیدوار کرده است و شاید دلیل عرضه نسخه آلفای این برنامه در کشورهای یادشده نیز عکس‌العمل مایکروسافت نسبت به بازخورد مثبت کاربران نسبت به کورتانا باشد.
 


کد مطلب: 31641

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31641/عرضه-نسخه-چینی-کورتانا-توسط-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir