۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱

امکان اتصال مچ‌بند فیت بیت به ویندوزفون فراهم شد

ایتنا- شرکت تولیدکننده مچ‌بند هوشمند فیت بیت در اقدامی مفید، نسخه‌ای از نرم‌افزار مدیریت این ابزار همراه را برای سیستم‌عامل ویندوزفون عرضه نمود.
امکان اتصال مچ‌بند فیت بیت به ویندوزفون فراهم شد


شرکت تولیدکننده مچ‌بند هوشمند فیت بیت در اقدامی مفید، نسخه‌ای از نرم‌افزار مدیریت این ابزار همراه را برای سیستم‌عامل ویندوزفون عرضه نمود.


به گزارش ایتنا از رایورز، این مچ‌بند که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فناور‌ی‌های پوشیدنی در سراسر جهان محسوب می‌شود، پیش‌ازاین امکان اتصال به موبایل‌های ویندوزی را نداشت.

این نسخه از نرم‌افزار عملاً تفاوت چندانی با نسخه‌های دیگر نداشته و تنها امکان به اشتراک‌گذاری اهداف ورزشی تعیین‌شده توسط فرد به آن افزوده‌شده است تا افراد بتوانند یک شبکه کوچک جابجایی اطلاعات و نتایج حاصله از ورزش خود راه انداخته و به رشد سلامت یکدیگر کمک کنند.

این نرم‌افزار پیش‌ازاین بر روی دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه‌شده بود و با توجه به عرضه آن برای ویندوز می‌توان گفت که بیش از ۹۰ درصد تلفن‌های هوشمند جهان امکان استفاده از فیت بیت را به کاربران خود را خواهند داد.


فیت بیت یک مچ‌بند ویژه از رده فناوری‌های پوشیدنی است که در طول مدت‌زمان عرضه خود محبوبیت مناسبی را کسب کرده است.

این محصول با کنترل علائم حیای بدن مانند ضربان قلب و ... به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت بدن خود را کنترل نموده و سلامتی بدن خود را با این ابزار برنامه‌ریزی نمایید.
کد مطلب: 31636
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام