۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱

هتل هیلتون تلفن‌همراه را جایگزین کلید اتاق‌ها می‌کند

ایتنا - هتل هیلتون با فناوری جدید به تمامی مهمانان خود امکان می‌دهد به‌جای استفاده از کلید برای باز کردن درب اتاق از گوشی هوشمند استفاده کنند.
هتل هیلتون تلفن‌همراه را جایگزین کلید اتاق‌ها می‌کند


شرکت هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون که شعب مختلف آن در سراسر جهان دایر است اعلام کرد از سال آینده فناوری جدیدی را به‌کار می‌برد که به مهمانان امکان می‌دهد درب‌ اتاق‌های خود را به کمک گوشی هوشمند باز کنند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، گروه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون توضیح داد که با این فناوری جدید میهمانان نیاز به استفاده از کلید یا کارت الکترونیکی ندارند و به کمک گوشی هوشمند خود می‌توانند درب اتاق را باز کنند.

این یکی از جدیدترین فناوری‌هایی محسوب می‌شود که این هتل زنجیره‌ای برای شناسایی میهمانان خود به کار گرفته است تا میزان رضایتمندی آنها را در سراسر جهان افزایش دهد.

این طور که اعلام شده است، از پایان سال جاری میلادی تمامی مهمانان هتل هیلتون می‌توانند از روی نقشه دیجیتالی هتل اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند، خرید خود را انجام دهند، پیش از رسیدن به هتل هرگونه درخواست را به اطلاع مسئولان برسانند و همه این کارها را از روی گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا رایانه شخصی انجام دهند.


این هتل همچنین اظهار داشت که با فناوری جدید به تمامی مهمانان خود امکان می‌دهد به‌جای استفاده از کلید برای باز کردن درب اتاق در شعب مختلف سراسر جهان گوشی هوشمند را مورد استفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است که پایان سال جاری میلادی چهار شعبه هتل هیلتون در آمریکا به این فناوری مجهز می‌شوند و این در حالی است که غالب اتاق‌های این هتل تا پایان سال ۲۰۱۶ از این فناوری بهره می‌برند.

"کریستوفر ناستا"(Christopher Nassetta) مدیر گروه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون گفت: «مسافران این روزها می‌توانند از گوشی هوشمند به‌جای کارت پرواز استفاده کنند و به کمک گوشی خود صندلی مورد نظر در هواپیما را انتخاب کنند. این سرویس هم‌اکنون برای هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون هم ارایه می‌شود تا بتوانند اتاق خود را در گوشی هوشمند انتخاب کنند و امکانات مورد نیاز خود را از قبل سفارش دهند.»
 
کد مطلب: 31630
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام