کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جام جهانی هفت میلیارد دلار به درآمدهای توئیتر افزود

13 مرداد 1393 ساعت 13:50

ایتنا - تعداد مشترکان توئیتر در شرایطی افزایش یافت که سرمایه‌گذاران این شبکه اجتماعی نگرانی‌های فراوانی داشتند و این اتفاق در نهایت باعث شد در پی افزایش ارزش سود، 7 میلیارد دلار به درآمدهای توئیتر افزوده شود.




در طول برگزاری "مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل" تعداد مشترکان توئیر ۲۴ درصد افزایش یافت و همین امر موجب شد تا ارزش سهام این شبکه اجتماعی ۳۵ درصد بیشتر شود.


به گزارش ایتنا از رایورز، تعداد مشترکان توئیتر در شرایطی افزایش یافت که سرمایه‌گذاران این شبکه اجتماعی نگرانی‌های فراوانی داشتند و این اتفاق در نهایت باعث شد در پی افزایش ارزش سود، ۷ میلیارد دلار به درآمدهای توئیتر افزوده شود.

لازم به ذکر است که تا پیش از این اتفاق توئیتر بازار را به رقبا واگذار کرده بود و بین ماه‌های ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۴ بیش از ۴۰ درصد از ارزش سهام آن کاسته شد.

"آرویند باتیا"(Arvind Bhatia) یکی از کارشناسان مرکز تخصصی Sterne Agee در این خصوص گفت: «این اتفاق قابل ملاحظه در شرایطی رخ داد که انتظارات از توئیتر به حداقل رسیده بود و سرمایه‌گذاران با نگرانی‌های فراوان مواجه بودند.»

او گفت: «توئیتر حتی در آمریکا بخشی از محبوبیت خود را از دست داده بود و هم‌اکنون به واسطه برگزاری جام جهانی فوتبال در شرایطی به‌سر می‌برد که دوباره سودده شده است.»

 


کد مطلب: 31625

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31625/جام-جهانی-هفت-میلیارد-دلار-درآمدهای-توئیتر-افزود

ايتنا
  https://www.itna.ir