کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت پروژه سرفیس پرو مینی را نیمه‌کاره رها کرده است

5 مرداد 1393 ساعت 11:03

ایتنا- شرکت مایکروسافت برخلاف انتظارات برای معرفی محصول پربحث این شرکت یعنی سرفیس پرو مینی اقدام نکرده است و از گفته‌های مسئولان این شرکت به نظر می‌رسد که این پروژه نیمه‌کاره رها شده است.




شرکت مایکروسافت برخلاف انتظارات برای معرفی محصول پربحث این شرکت یعنی «سرفیس پرو مینی» اقدام نکرده است و از گفته‌های مسئولان این شرکت به نظر می‌رسد که این پروژه نیمه‌کاره رها شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، این تبلت که قرار بود ابعادی بین ۷ تا ۸ اینچ داشته باشد بنا بود در نشست‌های ماه اخیر مایکروسافت رونمایی شود ولی هیچ خبری درباره آن منتشر نشده و در این میان سخنان مدیر ارشد مالی مایکروسافت نیز نشان از لغو این پروژه دارد.

مدیر مالی مایکروسافت، ایمی هود به‌طور غیرمستقیم از لغو این پروژه خبر داد و گفت: «در طول سه ماه اخیر ما مجبور شدیم تا مسیر خود را تغییر بدهیم و ساختار برنامه‌ریزی عرضه محصولاتمان را بر پایه فاکتورهای حدید از نو پایه‌ریزی نماییم ما سعی کرده‌ایم که تغییراتی را در دارایی‌های قابل‌عرضه خود ایجاد کنیم که بتواند موجب بهبود بیلان مالی شرکت شود.»


به این ترتیب نباید به این زودی‌ انتظار شنیدن خبری دیگر درباره این تبلت بود.
به نظر می‌رسد که تمامی شایعات درباره این تبلت پیش از عرضه آن خاموش شدند و تنها مدل‌های ۱۰.۶ و ۱۲ اینچی این تبلت به بازار فروش راه خواهند یافت.
 


کد مطلب: 31550

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31550/مایکروسافت-پروژه-سرفیس-پرو-مینی-نیمه-کاره-رها-کرده

ايتنا
  https://www.itna.ir