۱
۰
plusresetminus
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۷

ورود اولین کنسول بازی به چین پس از ۱۳ سال

ایتنا- دولت چین پس از سیزده سال در ابتدای سال جاری میلادی ممنوعیت ورود کنسول‌های بازی را لغو نمود و اکس باکس وان به‌عنوان نخستین کنسول بازی پس از ۱۳ سال در ماه سپتامبر در این کشور عرضه خواهد شد.
ورود اولین کنسول بازی به چین پس از ۱۳ سال


دولت چین پس از سیزده سال در ابتدای سال جاری میلادی ممنوعیت ورود کنسول‌های بازی را لغو نمود و اکس باکس وان به‌عنوان نخستین کنسول بازی پس از ۱۳ سال در ماه سپتامبر در این کشور عرضه خواهد شد.


به گزارش ایتنا این قانون به علت خطر کنسول‌ها برای سلامت روانی کودکان ثبت‌شده بود که سرانجام مسئولان رده بالای چینی به این نتیجه رسیدند که این امر اشتباه بوده است و مجوز ورود کنسول‌ها به این سرزمین را صادر نمودند.

در این میان مایکروسافت با ربودن گوی سبقت زا سایر شرکت‌های تولیدکننده کنسول موفق شد تا با عقد قراردادی با شرکت تلکام چین، پخش کنسول خود رد خاک این سرزمین پهناور را به این اپراتور بزرگ مخابراتی واگذار نماید.


به این ترتیب تلکام چین که سومین اپراتور بزرگ کشور چین است می‌تواند بازاری با ظرفیت بالای یکصد میلیون دستگاه فروش را برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد.

کنسول اکس باکس برای بسته اصلی ۵۰۰ دلار قیمت دارد و بسته‌های بدون رابط کینکت، صد دلار ارزان‌تر هستند.
ولی قیمت‌گذاری این کنسول برای بازار چین متفاوت خواهد بود و هنوز قیمت رسمی عرضه این دستگاه در چین اعلام نشده است.

کنسول مایکروسافت از ماه سپتامبر به بازار چین راه خواهد یافت تا برای عرضه عمومی در اختیار دوستداران بازی‌های کامپیوتری قرار بگیرد.
 
کد مطلب: 31547
نام شما
آدرس ايميل شما


احمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از کشور دوست و برادر، چین که سرانجام در برابر قدرت کشور دشمن و خواهر!، آمریکا، سر تسلیم فرود آورد !!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام