۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶

اوراکل خانواده راهکارهای بازاریابی خود را ارتقا داد

ایتنا- اوراکل بسته نرم‌افزاری مدیریت روابط اجتماعی خود را با شبکه اجتماعی لینکدین یکپارچه کرده است.
اوراکل خانواده راهکارهای بازاریابی خود را ارتقا داد


شرکت اوراکل راهکار مدیریت روابط اجتماعی (SRM) خود را با شبکه اجتماعی لینکدین (LinkdIn) یکپارچه کرده است و قابلیت‌های برخی دیگر از راهکارهای بازاریابی خود را نیز ارتقا داده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت computerworld، شرکت اوراکل بسته نرم‌افزاری مدیریت روابط اجتماعی خود را با شبکه اجتماعی لینکدین یکپارچه کرده است تا زمینه دسترسی بازاریابان و مشتریان خود را به ۳۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی فراهم کند.

راهکار مدیریت روابط اجتماعی بخشی از خانواده راهکارهای بازاریابی عرضه‌شده از سوی شرکت‌های مختلف است که اوراکل در چند سال گذشته آن‌ها را خریداری کرده است. اوراکل به این مجموعه نیز قابلیت‌های جدیدی افزوده است.

یکی از قابلیت‌های جدیدی که اوراکل به خانواده راهکارهای بازاریابی خود افزوده است، الگوی تشابه «look-alike» نام دارد. این قابلیت به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد با بررسی و تحلیل ویژگی مشتریان فعلی خود الگوی ویژه‌ای برای یافتن مشتریان بالقوه پیدا کنند.

آن‌ها همچنین می‌توانند الگوی استخراج شده را بر روی پلت‌فرم بازاریابی BlueKai که اطلاعات مربوط به مشتریان را از بیش از ۲۰۰ منبع مختلف گردآوری می‌کند، مورد استفاده قرار دهند. استفاده از این پلت‌فرم به بازاریاب‌ها امکان می‌دهد به اطلاعات بیش از ۲۰۰ میلیون نفر دسترسی داشته باشند و اطلاعات آن‌ها را با الگوی مورد نظر خود تطبیق دهند.

قابلیت دیگری که اوراکل به این مجموعه افزوده است به فناوری‌های همراه مربوط است. این شرکت ابزار اتوماسیونی با نام Responsys عرضه کرده است که قادر است محتواهای بازاریابی را در قالب پیامک به ابزارهای همراه مشتریان ارسال کند.
ویژگی این ابزار این است که کمی هوشمندانه‌تر و پیچیده‌تر عمل می‌کند و هر پیامی را برای همه مشتریان نمی‌فرستد.
کد مطلب: 31502
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام