۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶

ورود دوربین دیجیتالی با سریع‌ترین اتوفوکوس جهان به خاورمیانه

ایتنا - این محصول را یکی از حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های دیجیتالی DSLR در جهان می‌دانند. زیرا سرعت اتوفوکوس Alpha A6000 مبتنی بر سیستم Fast Hybrid AF تنظیم می‌شود.
ورود دوربین دیجیتالی با سریع‌ترین اتوفوکوس جهان به خاورمیانه


شرکت سونی یکی از بهترین و آخرین دوربین دیجیتالی خود که البته ظاهری شبیه دوربین‌های قدیمی دارد را با نام Alpha A6000 معرفی کرد و پیش از عرضه آن در نقاط مختلف جهان این محصول را به دست ساکنان خاورمیانه رساند.


به گزارش ایتنا از رایورز، سونی توضیح داد این محصول سریع‌ترین قابلیت اجرای فناوری AF بین همه دوربین های دیجیتالی در جهان را دارا می‌باشد و هر لنز قابل تغییری که روی آن قرار بگیرید نیز می‌تواند از این فناوری بهره ببرد.

به گفته سونی، دوربین دیجیتالی مذکور قادر است ظرف ۰.۰۶ ثانیه روی شیئ مورد نظر به صورت کاملا شفاف فوکوس کند و به همین خاطر از آن به عنوان سریع‌ترین دوربین جهان برای فوکوس کردن یاد می‌شود.

این دوربین دیجیتالی ژاپنی حسگر ۲۴.۳ مگاپیکسلی از نوع Exmor APS HD CMOS را در خود جا داده است و پردازنده تصویری BIONZ X در آن امکان عکسبرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

این محصول را یکی از حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های دیجیتالی DSLR در جهان می‌دانند. زیرا سرعت اتوفوکوس Alpha A6000 مبتنی بر سیستم Fast Hybrid AF تنظیم می‌شود و هیچ دوربین در جهان به این فناوری مجهز نشده است.

 

حسگر AF در این دوربین دیجیتالی با فاصله کانونی منحصر به‌فرد خود می‌تواند در آن واحد ۱۷۹ نقطه را تشخیص دهد و در کنار آن سیستم تشخیص کنتراست با کیفیت بالا باعث می‌شود تا Alpha A6000 "سریع‌ترین قابلیت اجرای سیستم AF را در بین دوربین‌های دیجیتالی با قابلیت تغییر لنز" را در جهان در اختیار داشته باشد.

سیستم OLED Tru-Finder این دوربین دیجیتالی متشکل از چهار لنز کروی دوگانه به عکاس کمک می‌کند تا تاثیر فوکوس خود روی شیئ مورد نظر پیش گرفتن عکس را دریابد و عکس‌ها را در بهترین حالت ممکن تهیه کند.

این دوربین دیجیتالی منحصر به‌فرد هم‌اکنون از طریق فروشگاه زنجیره‌ای محصولات الکترونیکی Jumbo وارد خاورمیانه شده است.
 
کد مطلب: 31444
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام