۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸

مایکروسافت از فروش مرکز Xbox پشیمان شد

ایتنا - مرکز Xbox یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در جهان را تولید می‌کند و توانسته است بازار جهانی را در اختیار بگیرد.
مایکروسافت از فروش مرکز Xbox پشیمان شد


"ساتیا نادلا"(Satya Nadella) مدیرعامل شرکت مایکروسافت به همه شایعات منتشر شده پایان داد و اعلام کرد که مرکز تولید کنسول بازی Xbox یک واحد ارزشمند برای آنها محسوب می‌شود و به سرمایه‌گذاری‌های خود روی آن ادامه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز، نادلا در نامه‌ای که برای کارمندان مایکروسافت ارسال شده بود توضیح داد که این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های خود روی بخش Xbox ادامه می‌دهد و با این نامه همه شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر احتمال فروش این مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای را غیرواقعی می‌خواند.

نادلا در نامه خود توضیح داد: «من قصد دارم تفکرات خود را در بخش Xbox نیز اعمال کنم و کاملا صریح می‌گویم که اهمیت این بخش برای ما بسیار زیاد است. این بخش به تنهایی یکی از قوی‌ترین واحدهای دیجیتالی ما را تشکیل می‌دهد و بسیار سودده است.»

او همچنین گفت:‌ «ما بسیار خوش‌شانسیم که واحد Xbox را در خانواده مایکروسافت در اختیار داریم و با اعمال هرچه بیشتر نوآوری در آن می‌کوشیم مشتریان خود را راضی‌تر نگه داریم».

 

مرکز Xbox یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در جهان را تولید می‌کند و با ارایه خدمات و سرویس‌های آنلاین توانسته است بازار جهانی را در اختیار بگیرد.

نادلا اظهار داشت که برای توسعه خدمات Xbox از فناوری‌های اصلی مایکروسافت بهره برده است و هسته مرکزی مدل جدید کنسول بازی Xbox نیز مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز و خدمات پردازش ابری مایکروسافت فعالیت می‌کند.
 
کد مطلب: 31353
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام