۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
مدیر مرکز Project Ara در گوگل

طراح نخستین گوشی پازلی جهان برکنار شد

ایتنا - او در زمان ورود خود قرداد دو ساله با گوگل امضا کرده بود و هم‌اکنون که این قرارداد به پایان رسیده است، تصمیم ندارد آن را تمدید کند.
طراح نخستین گوشی پازلی جهان برکنار شد


"دان ماکوسکی"(Dan Makoski) مدیر طراحی Project Ara گوگل که یکی از عجیب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا را طراحی کرد و به مرحله تولید رساند، از این شرکت بزرگ بیرون رفت.


به گزارش ایتنا از رایورز،‌ ماکوسکی از سال ۲۰۱۲ با شرکت گوگل فعالیت خود را آغاز کرد و در آن زمان که موتورولا در اختیار گوگل بود، مدیر طراحی گوشی‌های هوشمند موتورولا شد.

او در زمان ورود خود قرداد دو ساله با گوگل امضا کرده بود تا بتواند تحولی نو در این زمینه به وجود آورد و هم‌اکنون که این قرارداد به پایان رسیده است، تصمیم ندارد آن را تمدید کند.

هنوز به درستی مشخص نیست که چرا ماکوسکی ترجیح نداده است قرارداد خود را با گوگل تمدید کند و البته اعلام شده است که اون از این پس مدیر گروه طراحی در شرکت Capital One است.

لازم به ذکر است که ماکوسکی نقش عمده در طراحی و پیشبرد Project Ara داشت و از زمان آغاز این طرح در آن فعالیت کرد و توانست مدل‌های اولیه محصولات منحصر به‌فردی را عرضه کند.


برای آن دسته از افرادی که آگاهی کامل ندارند، Project Ara طرحی بود که برمبنای مدل مفهومی نخستین گوشی پازلی جهان معرفی شد تا کاربران به راحتی بتوانند هر بخش از گوشی را که می‌خواهند از آن جدا کنند و مدل پیشرفته‌تر را جایگزین آن نمایند.

این گوشی هوشمند عجیب که هم‌اکنون مراحل پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد تا به تولید انبوه برسد، یک مشکل بزرگ را پیش‌روی خود می‌بیند و آن هم کناره‌گیری مدیر طراحی است تا بتواند محصول یاد شده را در بهترین حالت به دست کاربران برساند.
 
کد مطلب: 31233
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Europe
یک عکسی ازش بگذار. ایتنا بعضی وقتها بدسلیقه میشی ها
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام