۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵

کشورهای در حال توسعه رکورد دار خرید گوشی

خانمها طرفدار اپلیکیشن‌های سلامت
ایتنا- گوشی‌ها و تبلت‌ها پرمخاطب‌ترین محصولات مصرفی در کشورهای در حال توسعه هستند.
کشورهای در حال توسعه رکورد دار خرید گوشی


رتبه نخست خرید تلفن های همراه به کشورهای درحال توسعه رسید تا این کشورها بالاترین آمار خرید و فروش گوشی های تلفن همراه را به خود اختصاص دهند، در صورتی که کشورهای توسعه یافته بالاترین آمار خرید و فروش نرم افزارهای تلفن همراه را از آن خود کرده اند.


به گزارش ایتنا از مهر، در حال حاضر، واردات و صادرات گوشی های تلفن همراه تبدیل به یکی از پردرآمدترین شغل های دنیا شده است. زیرا گوشی های تلفن همراه، تبلت و اسمارت فون ها یکی از پر مخاطب ترین محصولات مصرفی در کشورهای در حال توسعه هستند.

بنا بر آمار منتشر شده، رشد فروش محصولات فناوری مانند تلفن های همراه در پنج سال اخیر با رشد چشمگیری در کشورهای در حال توسعه مواجه شده است. برای مثال کشور نیجریه در سال ۲۰۱۳ میلادی، از فروش محصولات فناوری ۹۵ درصد سود به دست آورده است.

رشد خرید و فروش گوشی های تلفن همراه در سال ۲۰۱۳ میلادی در کشورهای افریقایی و آسیایی با بیش از ۵۰ درصد رشد مواجه بوده است. افزایش خرید و فروش تلفن همراه نه تنها می تواند میزان ارز قابل توجهی را وارد کشور مبدا کند بلکه سود مخابراتی را نیز به همراه دارد.

پیش بینی می شود این رقم بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ میلادی از ۶۱.۱ درصد به ۶۹.۴ درصد افزایش یابد. در همین حال، کاربران اسمارت فون ها در سال ۲۰۱۴ میلادی به ۱.۷۵ بیلیون کاربر رشد داشته اند.

افزایش خرید و فروش نرم افزار در کشورهای پیشرفته
رشد خرید و فروش گوشی های تلفن همراه در حالی در کشورهای در حال توسعه مطرح می شود که این رقم در کشورهای توسعه یافته در تقویت برنامه های کاربردی و همینطور نصب و خرید و فروش اپلیکش ها مشاهده می شود.
به همین دلیل شرکت های متعددی به ارائه نرم افزارهای مختلف می پردازند تا بتوانند فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند.

استقبال از اپلیکیشن های کاهش یا افزایش وزن و سنجش سلامت
ارائه نرم افزارهایی در رابطه با کاهش یا افزایش وزن، سنجش سلامت و غیره با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شده است به طوری که هر یک از این نرم افزاها مدتی پس از ارائه به بازار تا ۸۷ درصد سود خالص را تجربه می کنند!

۶۲ درصد از این رقم را کاربران خانمی به خود اختصاص داده اند که بیشترین مصرف کنندگان اپلکیشن های سلامتی هستند و ۳۸درصد باقیمانده را آقایان تشکیل می دهند. بنا به آمار منتشر شده کاربران بین ۳۵ تا ۵۴ ساله نیز بیشترین سن مصرف کننده این نرم افزارها هستند.
کد مطلب: 31220
نام شما
آدرس ايميل شما


mori
feedback
Iran, Islamic Republic of
مردم کشور های توسعه یافته همه گوشی هاشون رو خیلی وقت پیش خریدن و الان دارن برنامه هاشو میخرن
ولی کشورهای در حال توسعه مثل ما تازه دیدگاهشون از اجر به گوشی هوشمند در حاله تغییره و میخوان گوشی بخرن!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام