کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش ده هزار گوشی چینی RedMi Note در یک ثانیه

14 تير 1393 ساعت 13:08

ایتنا - تاکنون هیچ گوشی هوشمندی در جهان موفق به ثبت چنین رکوردی نشده است که در یک ثانیه بیش از 10 هزار دستگاه از آن فروخته شود.




شرکت چینی Xiaomi این روزها به واسطه تولید گوشی‌های ارزان و کاربردی شهرت جهانی به‌دست آورده و از این طریق موفق شده است رکوردهای جهانی هم به ثبت برساند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت چینی چندی پیش آخرین فبلت خود را با نام RedMi Note وارد کشور چین کرد که این محصول بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

اما از هفته گذشته این فبلت وارد کشور تایوان شده است و گفته می‌شود که در هر یک ثانیه بیش از ۱۰ هزار دستگاه از این محصول در کشور تایوان به فروش رسیده است.

این یک رکورد باورنکردنی محسوب می‌شود تاکنون هیچ گوشی هوشمندی در جهان موفق به ثبت چنین رکوردی نشده است که در یک ثانیه بیش از ۱۰ هزار دستگاه از آن فروخته شود.

شرکت Xiaomi همچنین اعلام کرد که پیش از این در کشور چین موفق شد در طول ۱۲ ساعت بیش از ۴۰ هزار دستگاه RedMi Note را به فروش برساند.


این خبر برای شرکت چینی یاد شده بسیار خوب است و به گفته آن، موفقیت RedMi Note در چین می‌تواند در کشور تایوان هم تکرار شود و البته پیش‌بینی شده است که کاربران جهانی هم از این گوشی هوشمند استقبال گسترده‌ای داشته باشند.

البته، این روزها کاربران جهانی زیادی تمایل به خرید این محصول دارند و شرکت Xiaomi هنوز به طور دقیق اعلام نکرده است که از چه تاریخی این محصول را به دست کاربران جهانی می‌رساند.


 


کد مطلب: 31208

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31208/فروش-ده-هزار-گوشی-چینی-redmi-note-یک-ثانیه

ايتنا
  https://www.itna.ir