۱
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۸
یک ابزار جدید

گرفتن عکس سلفی بدون دخالت دست

ایتنا - این ابزار که GoCam نام دارد روی تمام دستگاه‌های الکترونیکی همراه مبتنی بر سیستم‌عامل iOS 7 فعالیت می‌کند.
گرفتن عکس سلفی بدون دخالت دست


شرکت سوئدی Crunchfish ابزار موبایلی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بدون لمس نمایشگر از خود عکس سلفی بگیرند.


به گزارش ایتنا، این ابزار که GoCam نام دارد روی تمام دستگاه‌های الکترونیکی همراه مبتنی بر سیستم‌عامل iOS 7 فعالیت می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از فاصله ۳ متری و تنها با حرکت دست از خود عکس و فیلم تهیه کنند.

این ابزار همچنین به گونه‌ای ساخته شده است که به کاربران امکان می‌دهد به کمک فیلترها و قابلیت‌های مختلف عکس‌ها را با کیفیت عالی تهیه کرده و آنها را ویرایش کنند.

"یوآخیم نایدمارک"(Joakim Nydemark) مدیر این شرکت سوئدی گفت: «ابزار GoCam یک تجربه جادویی را به گوشی شما اضافه می‌کند و ابعاد جدیدی از تصویربرداری را در اختیارتان می‌گذارد.»

او در ادامه توضیح داد: «اگرچه تاکنون ابزارهای مختلف برای کنترل گوشی هوشمند بدون لمس نمایشگر عرضه شده‌اند، اما ما سعی کرده‌ایم GoCam را به گونه‌ای تولید کنیم که تمامی حرکات دست را به خوبی شناسایی کند و در مقابل آن‌ها عکس‌العمل درست نشان دهد.»


شرکت Crunchfish اعلام کرد که ابزار جدید آنها که برای نخستین بار امکان تصویربرداری بدون لمس نمایشگر را در اختیار کاربران موبایلی می‌گذارد، بخشی از نسل جدید فناوری‌هایی محسوب می‌شود که امکان کنترل و مدیریت گوشی هوشمند بدون دخالت دست را برای کاربران فراهم می‌کند.

این ابزار هم‌اکنون در سوئد و استرالیا عرضه شده است و پیش‌بینی می‌شود که به زودی در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد.

کد مطلب: 31207
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام