۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹

ییشتر مدیران IT در سازمان‌ها نادیده گرفته می‌شوند

ایتنا- برخی مدیران می‌گویند که نقش آنها چندان هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
ییشتر مدیران IT در سازمان‌ها نادیده گرفته می‌شوند


نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داده است که حدود سه‌چهارم متخصصان فناوری اطلاعات یا به عبارت دقیق‌تر ۷۲ درصد آن‌ها در محل کار خود احساس می‌کنند که نقش آن‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت techworld، این در حالی است که بسیاری از سازمان‌ها به درستی نتوانسته‌اند رابطه میان فناوری اطلاعات و فضای کسب‌وکار خود را برقرار کنند.

شرکت Spring Technology از مراکز استخدام نیروهای کاری در آخرین اقدام خود ۴۴۰ داوطلب که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کردند را مورد نظرسنجی قرار داد و علاوه بر این ۱۶۰ کارفرما در حوزه IT در مورد نقش و موقعیت فناوری اطلاعات در سازمان نظرات خود را بیان کردند.

در بین کارمندان ۷۰ درصد بر این باور بودند که کارفرمای آن‌ها در جریان شکستن موانع برای سازگاری هرچه بیشتر خدمات IT با کسب‌وکار شرکت ناکام بوده است.

همچنین مشخص شد ۵۵ درصد آن‌ها معتقدند که بخش اعظم کارفرمایان "دانش کافی در مورد تأثیر نقش بر موفقیت‌های سازمان" ندارند.

لازم به ذکر است که در جریان پذیرفتن وظیفه جدید در سازمان، موقعیت جغرافیایی شغل نقش اساسی برعهده داشته است و ۶۲ درصد متخصصان IT اعلام کردند که مکان فعالیت آن‌ها در سازمان برای‌شان اهمیت فراوان داشته است.

حقوق و دستمزد در رتبه بعدی قرار می‌گیرد و ۵۵ درصد شرکت‌کنندگان در این بررسی اظهار داشتند که این مسئله بیشترین تأثیر را بر آن‌ها دارد.

رتبه سوم در جریان پذیرفتن شغل جدید شرح روشن وظایف بود که ۲۱ درصد کارمندان بر آن تاکید داشتند و اعلام کردند که این مسئله بیشترین اهمیت را برای آن‌ها دارد.
کد مطلب: 31198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام