۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷

مایکروسافت نام نوکیا را تغییر می‌دهد

ایتنا - مایکروسافت همچنین تولید سری محصولات Surface را متوقف کند و از این پس رایانه‌های لوحی خود را نیز با نام Lumia به دست کاربران برساند.
مایکروسافت نام نوکیا را تغییر می‌دهد


منابع آگاه به مرکز @evleaks گزارش دادند که مایکروسافت بر اساس قراردادی که با نوکیا دارد و این شرکت را با نام تجاری آن در اختیار گرفته است، می‌کوشد برند جدیدی را وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند کند.


به گزارش ایتنا، با توجه به اینکه چند ماه از زمان واگذاری کامل نوکیا به مایکروسافت می‌گذرد، هنوز گوشی‌های هوشمند این شرکت فنلاندی با نام "نوکیا" به دست کاربران جهانی می‌رسد.

با این وجود منابع آگاه گزارش داده‌اند که مایکروسافت بررسی‌های خود را در این زمینه انجام داده است و ترجیح می‌دهد روی نسل جدید این گوشی‌ها بنویسد: "نوکیا توسط مایکروسافت".

دو شرکت مایکروسافت و نوکیا تقریبا همه مراحل واگذاری را پشت‌سر گذاشته‌اند و با این وجود هنوز گوشی‌های هوشمند موجود در بازار محصولی نیستند که مایکروسافت تولید کرده باشد و همچنان بر اساس طراحی‌هایی که از قبل در نوکیا انجام شده بود به دست کاربران جهانی می‌رسند.

مایکروسافت همچنین قصد دارد تولید سری محصولات Surface را نیز متوقف کند و از این پس رایانه‌های لوحی خود را نیز با نام Lumia به دست کاربران جهانی برساند.

 

این اقدام مانند به‌هم چسباندن تکه‌های پازل انجام می‌شود و بر این اساس احتمال می‌رود با توجه به اینکه مایکروسافت در سری محصولات Surface سرمایه‌گذاری فراوان کرده، اما برای آن بازدهی کافی نداشته است.

هنوز هیچ خبر رسمی منتشر نشده است که این اطلاعات را تایید کند.
اما دو ماه قبل مایکروسافت با پرداخت ۵.۴۴ میلیارد یورو و امضای نهایی، نوکیا را برای همیشه از آن خود کرد.
 
کد مطلب: 31163
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
این مایکروسافت هم دقیقا نمیدونه میخواد با نوکیا چیکار کنه. آخه تغییر اسم که فرقی تو اصل ماجرا نمیکنه. چه بسا همین اسم بیشتر قابل قبوله. کاش از همون اول نوکیا سراغ ویندوز نرفته بود
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام