۲
۰
plusresetminus
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲

2048 بازی ساده اما اعتیاد آور

ایتنا- این‌روزها تب بازی 2048 حسابی بین طرفداران بازی گل کرده است.
2048 بازی ساده اما اعتیاد آور


منبع: روزنامه ایران
هــر بــار یـــکــی از اپلیکیشن‌های بازی در بین کاربران گوشی‌های هوشمند یا تبلت گل می‌کند. یکی از بازی‌هایی که این روزها توسط هر کاربری به کاربر دیگر پیشنهاد می‌شود بازی به نام ۲۰۴۸‌است .


یک بازی ساده فکری اما اعتیادآور. اگر تا به حال با این بازی آشنا نشده‌اید و به دنبال یک بازی جدید می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با ۲۰۴۸، همراه ما باشید. ۲۰۴۸ یک بازی ساده عددی به شکل پازل است که اگر یک بار آن را امتحان کنید تا ساعت‌ها با آن درگیر خواهید شد.

این بازی از ۱۶ خانه طوسی رنگ تشکیل شده که در ابتدای بازی تنها ۲ خانه آن پر است و دو عدد در آن قرار دارد.
نحوه کار با این بازی به این شکل است که شما باید اعداد یکسان را در کنار همدیگر قرار داده تا دو عدد جمع شود. برای مثال با قرار دادن دو عدد ۴ کنار همدیگر عدد ۸ را درست کنید.

شما باید همینطور این کار را ادامه دهید و اعداد یکسان را در کنار هم قرار بدهید تا بتوانید به عدد طلایی ۲۰۴۸ برسید. هر حرکت اشتباه شما باعث می‌شود جدول ۱۶ خانه‌ای شما از اعداد پر شده و در نهایت قبل از رسیدن به عدد ۲۰۴۸ در بازی شکست بخورید.

این بازی هم مثل هر بازی دیگری برای خودش رمز‌های موفقیت خاص خودش را دارد که باید در حین بازی آن را کشف کنید. شاید با این توضیحات اجرای این بازی برای شما ساده به نظر بیاید اما باید بگویم که اصلاً اینطور نیست.

این بازی که توسط جوانی ۱۹ ساله طراحی شده تا به امروز توانسته صدرنشین فروشگاه‌های عرضه کننده اپلیکیشن موبایل شود. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios‌ قرار گرفته است.
کد مطلب: 31138
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کاملا بی معنی و بازی تکراری میشه بعد دو بار بازی کردن
همش باید اینور اونور کنی بازی کاملا خسته کننده ایه.....
ali
feedback
Iran, Islamic Republic of
اولین بازیه که من جدی گرفتمش
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام