۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
با کمک ال‌جی

تبلت پازلی گوگل اوایل ۲۰۱۵ عرضه می‌شود

ایتنا - گوگل رسما اعلام کرد مراحل نخست همکاری با ال‌جی را آغاز کرده است تا در چند ماه آینده تولید انبوه نخستین تبلت پازلی جهان با قابلیت تغییر قطعات مختلف آغاز شود .
تبلت پازلی گوگل اوایل ۲۰۱۵ عرضه می‌شود


شرکت گوگل که پیش از این پروژه تولید گوشی هوشمند و رایانه لوحی پازلی خود را معرفی کرده بود، ضمن برگزاری کنفرانس Google I/O به صورت رسمی اعلام کرد که نخستین تبلت با این مشخصات را اوایل ۲۰۱۵ عرضه می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، گوگل توضیح داد که برای تولید این محصول مراحل نخست همکاری با ال‌جی را آغاز کرده است تا به موجب آن طی چند ماه آینده تولید انبوه نخستین تبلت پازلی جهان با قابلیت تغییر قطعات مختلف آغاز شود و این محصول پس از تولید در کشور کره جنوبی از ابتدای سال ۲۰۱۵ به دست کاربران جهانی برسد.

"جانی لی"(Jonny Lee) مدیر پروژه Tango در جریان سخنرانی خود در کنفرانس یاد شده توضیح داد که موافقت‌های اولیه با ال‌جی انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود که به زودی تولید نخستین تبلت پازلی جهان آغاز شود و کاربران از سال آینده بتوانند آن را خریداری کنند.

گوگل توضیح داد که به صورت همزمان روی دو موتور ویژه مخصوص بازی‌های رایانه‌ای با نام‌های Unity و Unreal کار می‌کند که برای عرضه این فناوری نیز همکاری‌هایی را با شرکت Qualcomm آغاز کرده است.

 

طرح Project Tango بخشی از فعالیت‌های آزمایشگاه "پروژه‌ها و فناوری‌های پیشرفته گوگل"(ATAP) محسوب می‌شود و طی آن حسگرهای سه‌بعدی به نسل جدید گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اضافه می‌شوند.

دستگاه‌هایی مانند آنچه که گوگل تاکنون مبتنی بر طرح Project Tango معرفی کرده است شامل دوربین‌های چندگانه، حسگرهای حرکتی و حسگرهای تشخیص عمق محیط می‌شوند و بر این اساس می‌توانند به صورت لحظه‌ای نقشه آنلاین با تمام جزییات از محیط پیرامون تهیه کنند.
 
کد مطلب: 31123
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام