کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ال‌جی برای عرضه جهانی گوشی G3 آماده است

سايت خبری ايتنا , 4 تير 1393 ساعت 13:33

ایتنا - مفهوم "ساده یعنی همین هوشمند جدید" در گوشی هوشمند تحسین شده ال‌جی به واقعیت پیوسته است.




ال‌جی الکترونیکس(ال‌جی) در پی عرضه موفق گوشی هوشمند تحسین برانگیز G3 در کره جنوبی، عرضه جهانی خود را نیز در ۲۷ ژوئن آغاز خواهد کرد.


به گزارش ایتنا گوشی هوشمند G3 ابتدا به دست کاربران آسیائی در هنگ‌کنگ، اندونزی، سنگاپور و فیلیپین خواهد رسید و به دنبال آن در بقیه کشورهای آسیائی عرضه خواهد شد.
عرضه گوشی G3 در مناطق دیگر از جمله اروپا و خاورمیانه در جولای انجام خواهد شد.

پیش از این، گوشی G3 برای نوآوری در صفحه نمایش، دوربین، طراحی و قابلیت‌های تجربه کاربری‌اش (UX) از سوی متخصصان این فن بسیار مورد تائید قرار گرفته بود.
گوشی G3 با مجهز بودن به تمام آن چیزی که فناوری روز در چنته دارد و با در نظر داشتن شعار "ساده یعنی همین هوشمند جدید"، برای کاربران تجربه کاربری ساده‌تر و آسان‌تری را فراهم کرده‌است.

نکات برجسته این گوشی عبارتند از:
۱. اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی (۵۳۸ppi) Quad HD با رزولوشنی چهار برابر صفحه نمایش HD و تقریبا دو برابر صفحه نمایش Full HD که تصویری دقیق‌تر، صاف‌تر و واضح‌تر را به دست می‌دهد و رنگ‌های واقعی‌تری بازتولید می‌کند.

۲. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری OIS+ (تثبیت کننده اپیتکال عکس مضاعف) و فوکوس خودکار لیزری با سرعت بالاتر در ثبت تصاویر با کیفیت و فیلمبرداری با حداقل تیرگی حتی در تاریکی مطلق.

۳. جلد پشتی شگفت‌انگیز براق با بدنه متالیک که سبک وزن بوده و اثر انگشت را جذب نمی‌کند.

۴. فرم سیال و قوسی شکل که در ترکیب با کلید اختراعی ال‌جی در قسمت عقب، به دست گرفتن آن را بسیار راحت ساخته‌است.

۵. قابلیت‌های تجربه کاربری (UX) ساده و جامع شامل اینهاست: صفحه کلید هوشمند، که خطای داده‌های ورودی را از طریق پیگیری و تحلیل عادت‌های تایپی کاربر تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد. اعلان هوشمند، برنامه دستیار شخصی که اطلاعات و اعلان‌ها را به سرعت و قبل از اینکه حتی از او بخواهید در اختیارتان قرار می‌دهد. امنیت هوشمند، که یک سری از قابلیت‌های امنیتی مختص به ال‌جی مانند Knock Code ، Content Lock و Kill Switch است.

۶. لوازم جانبی فوق‌العاده خوب مانند قاب QuickCircle (جداگانه فروخته می‌شود) که دسترسی آسان کاربر به ۶ کارکرد اصلی که اغلب مورد استفاده هستند را بدون احتیاج به باز کردن قاب فراهم می‌سازد. همچنین مجموعه‌ای از قاب‌های Slim Guard و قاب‌های بسیار عالی Slim Hard Cases برای محافظت از G3 فراهم شده که این گوشی را به همان شکلی که مورد انتظار طراحان آن بوده حفظ کند.

گوشی G3 در برخی از بازارهای محلی با ویژگی‌های اختصاصی عرضه شده تا موجب رضایت بیشتری باشد.
گوشی هوشمند G3 در بازارهائی مانند اروپا و آسیا همراه با شارژر بی‌سیم خواهد بود تا با هر شارژر بی‌سیم Qi همانند شارژر بی‌سیم قابل حمل خود ال‌جی منطبق باشد(جداگانه فروخته می‌شود).
با شارژر ایستاده جدید ال‌جی، کاربران می‌توانند از گوشی خود همزمان با شارژ کردن استفاده کنندو به سادگی دستگاه خود را روی پایه شارژر قرار دهند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس گفت: "نشانه‌های ابتدائی موفقیت در کره، دلیلی است بر خوشبینی ما نسبت به موفقیت جهانی گوشی G3. این افتخار بزرگی است که به عنوان محک جدیدی از گوشی‌های هوشمند در این صنعت مورد تائید قرار گرفته‌ایم اما آنچه در نهایت اهمیت دارد این است که مصرف‌کنندگان در مورد گوشی پرچمدار اخیر ما چه حسی دارند، زیرا بازخورد آنها بود که به ما در ساخت گوشی G۳ کمک کرد."

جزئیات بیشتر در موردعرضه گوشی G3 و قیمت آن در زمان عرضه به صورت محلی اعلام خواهد شد.
 


کد مطلب: 31102

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31102/ال-جی-عرضه-جهانی-گوشی-g3-آماده

ايتنا
  https://www.itna.ir