۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵

جدال گوگل و سامسونگ در بازار فناوری‌های پوشیدنی

ایتنا- زمان زیادی از ورود فناوری‌های پوشیدنی به بازار نگذشته اما کمپانی‌ها را به رقابت واداشته است.
جدال گوگل و سامسونگ در بازار فناوری‌های پوشیدنی


فعال شدن اپل در بازار محصولات الکترونیک پوشیدنی دو رقیب قدیمی آن یعنی گوگل و سامسونگ را نیز به فکر عرضه تولیدات مشابه انداخته است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از دیجیتال ترندز، انتظار می رود هفته آینده در جریان برگزاری کنفرانس فناوری Google I/O اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.
کدنویسی متناسب با برنامه های همراه قابل نصب بر روی چنین محصولاتی نیز به یک بحث داغ در میان علاقمندان مبدل شده است.

از یک سو شنیده می شود که سامسونگ قصد دارد یک ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل آندروید را عرضه کند و البته موتورولا و ال جی هم برنامه هایی مشابه در سر دارند.

از سوی دیگر گوگل قصد دارد در محصول مشابه خود از یک رابط کاربری متفاوت از محصولات رقبا استفاده کند تا کاربران با یک نگاه به آنچه که در جهان دیجیتال مد نظرشان است دسترسی داشته باشند. تعامل لحظه به لحظه با گوشی های همراه نیز در این محصول پیش بینی شده است.

رقابت میان شرکت‌های سازنده این نوع محصولات بر سر کنترل ابزارهای پیرامون از همین طریق ادامه دارد.
ساعت‌های پوشیدنی که به این منظور عرضه می‌شوند از حسگرهای حرکتی برخوردار بوده و قادر به دریافت فرامین صوتی نیز هستند تا بتوان لوازم برقی خانه و محل کار را با آنها مدیریت کرد.

به نظر می‌رسد با اطلاع رسانی بیشتر گوگل در این زمینه در هفته آینده بتوان قضاوت دقیق تری در مورد آینده محصولات دیجیتال پوشیدنی به عمل آورد.
کد مطلب: 31072
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام