۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴

Red Hatجایگاه خود را در بازار راهکارهای پردازش ابری منبع‏‌باز تقویت می‏‌کند

ایتنا- ردهت قصد دارد کمپانی eNovance را بخرد.
Red Hatجایگاه خود را در بازار راهکارهای پردازش ابری منبع‏‌باز تقویت می‏‌کند


شرکت رِد هت (Red Hat) که از عرضه‌‏کنندگان پلت‏فرم‏‌های تحت لینوکس و راهکارهای منبع‏‌باز(Open Source) قصد دارد شرکت فرانسوی ای‏نووانس (eNovance) را که در حوزه راهکارهای ابری منبع‌‏باز فعالیت می‌‏کند، خریداری کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت toptechnews، شرکت رد هت قصد دارد با خرید ای‏نووانس جای پای خود را در بازار راهکارهای ابری منبع‏‌باز تحت پلت‏فرم اوپن‏استاک (OpenStack) محکم کند.

شرکت فرانسوی ای‏نووانس که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است به عرضه‌‏کنندگان خدمات و شرکت‏‌های بزرگ کمک می‌‏کند زیرساخت‌‏های پردازش ابری مورد نیاز خود را طراحی کنند و مورد استفاده قرار دهند. ای‏نووانس همچنین به شرکت‏‌های تجاری کمک می‏‌کند تا با استفاده از برنامه‌‏های تحت وب مشتریان خود را مدیریت کنند. در حال حاضر ۱۵۰ شرکت بزرگ در سراسر جهان از راهکارهای این شرکت استفاده می‏‌کنند.

شرکت‏‌های رد هت و ای‏نووانس هر دو جزء مهم‌ترین توزیع‏‌کنندگان راهکارهای تحت پلت‏فرم اوپن‌‏استاک هستند. رد هت قرار است در ازای خرید ای‏نووانس ۵۰ میلیون یورو به صورت نقدی و ۲۰ میلیون یورو نیز در قالب سهام عام خود پرداخت کند.

شرکت رد هت هم‏‌اکنون دارای ۹۵ میلیون دلار سهام عمومی است.
آرون اوبروا، معاون اجرایی شرکت رِد هت در اظهاراتی که درباره این معامله ایراد کرده، گفته است: ای‏نووانس یک عرضه‌‏کننده خدمات پردازش ابری با کلاس جهانی است که موفقیت راهکارهای خود در سطح جهان را ثابت کرده است.

رافائل فرری، مدیر عامل و یکی از مؤسسان شرکت ای‏نووانس نیز در این باره گفته است: هر دو شرکت دریافته‌‏اند که اگر پلت‏فرم اوپن‌‏استاک به شیوه صحیحی مورد استفاده و یکپارچه‌‏سازی قرار گیرد، تاثیر متحول‌‏کننده‏‌ای بر بازار کسب و کارها خواهد داشت.

این دو شرکت پیش از این نیز در زمینه استقرار و یکپارچه‌‏سازی پلت‏فرم‌‏های اوپن‏‌استاک برای مشتریان مشترک خود همکاری می‏‌کردند. در ماه مِی سال گذشته نیز اعلام کردند قصد دارند به کمک هم فناوری مجازی‏‌سازی کارکردهای شبکه‌‏ای و ارتباطات تحت اوپن‌‏استاک را توسعه دهند.

کد مطلب: 31064
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام