کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای نخستین بار در جهان ساخته می‌شود

تبلت جدید سامسونگ با قابلیت تا شدن نمایشگر

2 تير 1393 ساعت 13:34

ایتنا - سامسونگ هم‌اکنون در حال ساخت نخستین تبلت خود با قابلیت تا شدن از قسمت میانی است که البته نمایشگر این محصول با اندازه بین 8 تا 9 اینچ ساخته می‌شود.




شرکت سامسونگ در حال کار کردن روی نسل جدیدی از رایانه‌های لوحی است که کاربر می‌تواند نمایشگر آن را از وسط تا کند تا جای کمتری بگیرد و به اندازه یک گوشی هوشمند دربیاید تا حمل آن آسان باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز، یکی از روزنامه‌های کره جنوبی به‌نام Duam در گزارشی مجزا از ثبت حق امتیاز جدید به اسم سامسونگ خبر داد که بر اساس آن نمایشگر لوحی می‌تواند از سه جهت تا شود یا اینکه پس از خم شدن از قسمت میانی، اندازه آن با اندازه یک گوشی هوشمند برابری کند.

باید گفت که پروژه ساخت تبلت تاشدنی برای نخستین بار مطرح نشده است، اما تفاوت عمده این ماجرا با اخبار قبلی منتشر شده در این زمینه این است که این‌بار سامسونگ از یک نمایشگر واحد و بزرگ با قابلیت تا شدن استفاده می‌کند و مانند پروژه‌های قبلی سه نمایشگی مجزا را به کار نگرفته است.

این اتفاق می‌تواند مشکل اصلی شرکت‌های فناوری برای ساخت نمایشگرهای لمسی با قابلیت تا شدن را برای همیشه حل کند و امکان تا شدن از میانه نمایشگر را در اختیار کاربران بگذارد.


گفته می‌شود که بر اساس این طرح شرکت سامسونگ هم‌اکنون در حال ساخت نخستین تبلت خود با قابلیت تا شدن از قسمت میانی است که البته نمایشگر این محصول با اندازه بین ۸ تا ۹ اینچ ساخته می‌شود.
 
البته باید دید چنین رایانه لوحی با قابلیت تا شدن چقدر ضخامت دارد و شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار نیز چه ابزارها و برنامه‌هایی می‌توانند برای این محصول متفاوت روانه بازار کنند.

اگر شرکت سامسونگ نمونه عملی این محصول را به تولید انبوه برساند، پیش‌بینی می‌شود که سال آینده نخستین رایانه لوحی تاشدنی به دست کاربران جهانی برسد.


کد مطلب: 31056

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31056/تبلت-جدید-سامسونگ-قابلیت-شدن-نمایشگر

ايتنا
  https://www.itna.ir