۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴

امضای تفاهمنامه میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌هایICT عرب

ایتنا - آیت‌اللهی: سازمان در تلاش است تا از طریق تفاهمنامه علاوه به معرفی توانمندی جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از فرصت‌های مشترک نهفته در این انجمن برای توسعه کسب و کار در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات( ICT ) بهره بگیرد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، این سازمان با انجمن تشکل‌هایICT عرب موسوم به اجمع ۳ (IJMA۳) به منظور برگزاری همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات در شهریور ماه امسال تفاهم نامه امضا کردند.

این امضای تفاهمنامه که میان کاظم آیت‌اللهی رییس سازمان نصر کشور و نزار ذاکا دبیر انجمن تشکل‌های ICT عرب منعقد شد، به انتظارات، فرصت‌ها و چالش‌های فناوری اطلاعات در جوامع در حال توسعه می‌پردازد.

کاظم آیت‌اللهی در مراسم امضای تفاهم بیان کرد: سازمان در تلاش است تا از طریق تفاهمنامه علاوه به معرفی توانمندی جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از فرصت‌های مشترک نهفته در این انجمن برای توسعه کسب و کار در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات( ICT ) بهره بگیرد.

به گفته وی برگزاری نشست‌های تخصصی حول محورهایی از قبیل روندهای فناوری (Trends)، امنیت، نرم‌افزار، سخت‌افزار Mobility، ابزارهای هوشمند Big Data و همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی و رقابت فناورانه میان دانشجویان و دانشجویان از مفاد در نظر گرفته شده در این تفاهمنامه است.

گفتنی است، انجمن تشکل‌های ICT عرب مجموعه‌ای از تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۲ کشور عربی است.
این انجمن اجتماع بزرگی از نمایندگان تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در کشورهای عربی است که به بهره گیری از پتانسیل‌های مشترک کشورها در عرصه فناوری اطلاعات توجه ویژه دارد.
 
کد مطلب: 31004
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام