۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
امکان دانلود رایگان برای تمام کاربران اینترنت

نسخه آزمایشی ضدویروس 2015 پاندا منتشر شد

ایتنا - شرکت پاندا سکیوریتی اعلام کرد، برای کاربرانی که در بررسی، عیب یابی و تکمیل نرم افزار آزمایشی جدید فعال باشند؛ جوایز قابل توجهی در نظر گرفته است.


شرکت اسپانیایی پاندا سکیوریتی اعلام کرد که نسل تازه نرم‌افزارهای ضدویروس این شرکت، مجهز به قابلیت‌ها و امکانات جدیدی خواهد بود تا امنیت کامل کاربران شخصی اینترنت، در هر زمان و در هر کجای جهان تأمین شود.


به گزارش ایتنا هم اکنون، نسخه آزمایشی این نرم‌افزارها تحت عنوان Panda Global Protection ۲۰۱۵ (Beta) در وب سایت‌های معتبر منتشر شده و تمام کاربران رایانه و اینترنت می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده، مورد استفاده قرار دهند.

طبق اعلام پاندا، نسل جدید برنامه‌های امنیتی این شرکت، تکنولوژی محاسبات ابری را به قلب نرم‌افزارهای ضدویروس برده و تحول مهمی را در دنیای امنیت آی تی ایجاد می کند.

امکانات اضافه شده و تغییر یافته در نسخه ۲۰۱۵ محصولات خانگی پاندا، شامل مواردی مثل پوشش بهتر سیستم‌های عامل اندروید، مک و آی او اس، محیط کاربری زیبا و راحت، موتور تکامل یافته ضدویروس مبتنی بر فناوری ابر، امنیت بهبود یافته در شبکه های بی سیم، ماژول اختصاصی برای حفاظت از اطلاعات شخصی و بسیار محرمانه و نیز ابزار کنترل و نظارت بر پردازش های قابل اجرا در کامپیوتر می‌باشد.

شرکت پاندا سکیوریتی اعلام کرد، برای کاربرانی که در بررسی، عیب یابی و تکمیل نرم افزار آزمایشی جدید فعال باشند؛ جوایز قابل توجهی در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان برای دانلود نسخه آزمایشی Panda Global Protection ۲۰۱۴، به این آدرس مراجعه کنند:

http://acs.pandasoftware.com/Panda2015/GP/173856/PANDAGP15BETA.exe

 
کد مطلب: 30993
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام