۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸

مایکروسافت فناوری یادگیری ماشینی را ابری می‌‏کند

ایتنا- Azure ML نام خدمات جدیدی است که در حوزه یادگیری ماشینی توسط ابرها خواهد بود!
مایکروسافت فناوری یادگیری ماشینی را ابری می‌‏کند



شرکت مایکروسافت قصد دارد خدمات جدیدی را در حوزه یادگیری ماشینی عرضه کند که پایگاه پردازش ابری Azure میزبان آن خواهد بود.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت zdnet، مایکروسافت قصد دارد خدمات جدیدی با نام Azure ML را عرضه کند که شرکا و مشتریان این شرکت به کمک آن می‌‏توانند نسبت به طراحی ابزارهای تحلیلی اقدام کنند.

مهندسان مایکروسافت برای توسعه این خدمات از الگوریتم‏‌هایی استفاده کرده‌‏اند که پیش از این در دستگاه‏‌های ایکس باکس و جستجوگر بینگ مورد استفاده قرار گرفته بود.

آزور ام ال که پیش از این پاسائو (Passau) نیز نامیده می‏‌شد دارای ابزار استودیو طراحی است که توسعه‏‌د‌هندگان به کمک آن می‏‌توانند تحلیل‌‏گرهای کسب و کار را طراحی کنند.
رابط برنامه‌‏نویسی کاربردی (API) و کیت توسعه نرم‌‏افزاری (SDK) نیز از دیگر عناصری است که مایکروسافت برای این خدمات تعریف کرده است.

مدیران مایکروسافت اعلام کرده‏‌اند در ماه‏‌های گذشته حدود ۱۰۰ شرکت که جزء مشتریان و شرکای مایکروسافت هستند، از این خدمات استفاده کرده‏‌اند.
یادگیری ماشینی از جمله فناوری‏‌هایی است که به طور ویژه در کانون تمرکز مایکروسافت قرار گرفته است.

مدیران مایکروسافت یادگیری ماشینی را چنین تعریف می‏‌کنند: استخراج یک الگو از داده‏‌های مربوط به یک مشکل و استفاده از آن برای پیش‏‌بینی موفقیت‏‌آمیز رفتارها و روندهای گذشته.

در حال حاضر این فناوری بیشتر به صورت نرم‏‌افزارهای غیرابری مورد استفاده قرار می‌‏گیرد و استفاده از آن نیز مستلزم وجود دانشمندان داده‏‌شناس و زبان‏‌های برنامه‌‏نویسی خاصی است که به طور خاص برای پردازش‏‌های آماری نوشته شده است.

مدیران مایکروسافت هنوز اعلام نکرده‌‏اند خدمات آزور ام اِل دقیقاً از چه زمانی برای استفاده آزمایشی عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 30992
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام