کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت فناوری یادگیری ماشینی را ابری می‌‏کند

سايت خبری همكاران سيستم , 27 خرداد 1393 ساعت 11:18

ایتنا- Azure ML نام خدمات جدیدی است که در حوزه یادگیری ماشینی توسط ابرها خواهد بود!





شرکت مایکروسافت قصد دارد خدمات جدیدی را در حوزه یادگیری ماشینی عرضه کند که پایگاه پردازش ابری Azure میزبان آن خواهد بود.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت zdnet، مایکروسافت قصد دارد خدمات جدیدی با نام Azure ML را عرضه کند که شرکا و مشتریان این شرکت به کمک آن می‌‏توانند نسبت به طراحی ابزارهای تحلیلی اقدام کنند.

مهندسان مایکروسافت برای توسعه این خدمات از الگوریتم‏‌هایی استفاده کرده‌‏اند که پیش از این در دستگاه‏‌های ایکس باکس و جستجوگر بینگ مورد استفاده قرار گرفته بود.

آزور ام ال که پیش از این پاسائو (Passau) نیز نامیده می‏‌شد دارای ابزار استودیو طراحی است که توسعه‏‌د‌هندگان به کمک آن می‏‌توانند تحلیل‌‏گرهای کسب و کار را طراحی کنند.
رابط برنامه‌‏نویسی کاربردی (API) و کیت توسعه نرم‌‏افزاری (SDK) نیز از دیگر عناصری است که مایکروسافت برای این خدمات تعریف کرده است.

مدیران مایکروسافت اعلام کرده‏‌اند در ماه‏‌های گذشته حدود ۱۰۰ شرکت که جزء مشتریان و شرکای مایکروسافت هستند، از این خدمات استفاده کرده‏‌اند.
یادگیری ماشینی از جمله فناوری‏‌هایی است که به طور ویژه در کانون تمرکز مایکروسافت قرار گرفته است.

مدیران مایکروسافت یادگیری ماشینی را چنین تعریف می‏‌کنند: استخراج یک الگو از داده‏‌های مربوط به یک مشکل و استفاده از آن برای پیش‏‌بینی موفقیت‏‌آمیز رفتارها و روندهای گذشته.

در حال حاضر این فناوری بیشتر به صورت نرم‏‌افزارهای غیرابری مورد استفاده قرار می‌‏گیرد و استفاده از آن نیز مستلزم وجود دانشمندان داده‏‌شناس و زبان‏‌های برنامه‌‏نویسی خاصی است که به طور خاص برای پردازش‏‌های آماری نوشته شده است.

مدیران مایکروسافت هنوز اعلام نکرده‌‏اند خدمات آزور ام اِل دقیقاً از چه زمانی برای استفاده آزمایشی عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 30992

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30992/مایکروسافت-فناوری-یادگیری-ماشینی-ابری-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir