۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
ترکیب مد با فناوری‌های پوشیدنی

انگشترهای زیبا با قابلیت اتصال به تلفن همراه

ایتنا - چهار انگشتر زیبا ارایه شده است که تمامی آن‌ها شامل فناوری ارتباطی بلوتوث، سیستم لرزاننده، چراغ‌های هشدار دهنده، گیرنده ماهواره‌ای و ... می‌شوند.
انگشترهای زیبا با قابلیت اتصال به تلفن همراه


فناوری به‌گونه‌ای پیشرفت می‌کند که می‌توان ساعت‌های مچی هوشمند را نیامده کنار گذاشت و به جای آن به دنبال نسل جدیدی از دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی بود که ضمن ظرافت و زیبایی، می‌توانند همه نیازهای ما را برآورده کنند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، شرکت Ringly که به تازگی فعالیت خود را در حوزه فناوری آغاز کرده است، پیش‌فروش جواهراتی را شروع کرده که می‌توانند به عنوان یک دستگاه الکترونیکی با قابلیت‌های اتصالی و ارتباطی مورد استفاده قرار گیرند.

در این اقدام چهار انگشتر زیبا ارایه شده است که تمامی آنها شامل فناوری ارتباطی بلوتوث، سیستم لرزاننده، چراغ‌های هشدار دهنده، گیرنده ماهواره‌ای و ... می‌شوند.

این انگشترها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که اگر کسی با گوشی هوشمند شما تماس بگیرد، پیام جدید دریافت شود یا در شبکه‌های اجتماعی هرگونه پیغام برای شما گذاشته شود، چراغ هشدار دهنده انگشتر روشن می‌شود و شما در جریان آخرین اتفاقات قرار می‌گیرید.

در این حالت حتی اگر از گوشی خود دور شوید و آن را در دستان خود نداشته باشید هم می‌توانید مطلع شوید که پیغام جدید دریافت کرده‌اید.


این انگشترها بسیار شیک و طبق آخرین مدهای جهانی طراحی شده‌اند. حلقه این انگشترها از جنس طلا ساخته شده است و سنگ آنها نیز در چهار رنگ و از سنگ‌های گران‌قیمت تهیه شده است.

برای این انگشترها یک باتری مینیاتوری در نظر گرفته شده است با هر بار شارژ می‌تواند به مدت دو روز انرژی مورد نیاز خود را ذخیره کند و به گفته شرکت Ringly، برای شارژ مجدد نیاز است که انگشتر فقط در جعبه مخصوص خود قرار گیرد.

این جعبه از طرق کابل USB به انرژی الکتریسیته متصل می‌شود و زمانی که شما انگشتر را در جای خود قرار دهید، در زمان کوتاه شارژ آن انجام می‌شود.


این انگشترها با نام Ringly شناخته می‌شوند و شرکت سازنده می‌گوید آن را برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مردم در حوزه فناوری‌های پوشیدنی تولید کرده است.

این انگشترها در چهار رنگ و ۸ اندازه ساخته شده‌اند و هم‌اکنون هر یک از آن‌ها با قیمت ۱۴۵ دلار پیش‌فروش می‌شود.
کد مطلب: 30908
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام