۶
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰

رایتل طرح بی‌نهایت عرضه کرد

ایتنا - هزینه فعال سازی این طرح ماهیانه ۵۰ هزار تومان بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده بوده که طبق آن مشترک با پرداخت این مبلغ می‌تواند از مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه ای و اینترنت استفاده کند.


مشترکین دائمی رایتل می توانند با طرح بی نهایت رایتل، باخیال راحت مکالمه کنند، پیامک بزنند و از اینترنت پرسرعت همراه لذت ببرند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی رایتل، مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند با استفاده از طرح بی‌نهایت، بدون نگرانی از صورتحساب خود به هر میزان که تمایل دارند با رعایت سقف مصرف منصفانه از مکالمه صوتی، پیامک و اینترنت استفاده کنند.

براساس این گزارش هزینه فعال سازی این طرح ماهیانه ۵۰ هزار تومان بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده بوده که طبق آن مشترک با پرداخت این مبلغ می‌تواند از مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه ای و اینترنت استفاده کند.

خرید این طرح به صورت ۳ ماه یک بار است که پس از آن مشترک می‌تواند ماهانه از ۱۰.۰۰۰ دقیقه مکالمه، ۱۰.۰۰۰ پیامک و همچنین ۱۰.۰۰۰ پیام چند رسانه‌ای درون شبکه و همچنین ۵۰۰ دقیقه مکالمه صوتی و ۵۰۰ پیامک خارج از شبکه رایتل(تماس با سایر اپراتورها یا تلفن های ثابت) به همراه ۳۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت رایتل(۱۰ گیگابایت + ۲۰ گیگابایت ساعات افت مصرف) استفاده کنند.

لازم به ذکر است هیچ گونه ودیعه ای در این طرح از مشترکین رایتل دریافت نخواهد شد.

مشترک دارای طرح بی‌نهایت در صورت عبور از سقف‌های مجاز تعیین شده در هر یک از سرویس‌ها، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی رایتل شارژ و مبلغ مذکور در قبض مشترک اعلام خواهد شد.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده(VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به سرویس‌های چندرسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.
 
کد مطلب: 30890
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
من خودم رایتل داشتم ، رایتل قابل اعتماد نیست .
Arash
feedback
Germany
آخه ، ماهی 50 هزار تومان به این operator بدیم که چی بشه ؟
نه آنتن دهی درست داره ، نه کیفیت خوبی داره ، صداشم که هر موقع دلش بخواد می ره ، هر موقع دلش بخواد میاد ...
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
عزیزم یکمی هم بفکر مدیر عامل و شرکای رایتل باشد خوب اونها هم دل دارند ماشین خوب میخوان خونه بزرگ میخوان ، دلشون میخواد برن مسافرت.
حالا اگه یه تعدادی از هموطنان همت کنند پول کافی برای این عزیزان جمع میشه
علی
feedback
من سرویس بی نهایت داشتم اول اینکه صدوپنجاه هزارتومان ازت میگیره بعدش هم اینترنت که قطه مکالمه هم که نمیتونی داشته باشی فقط و فقط پولتو دور ریختی
فقط اینو بگم اونایی که رایتل دارن گول تبلیغشو نخورن
feedback
اسمش بینهایته همش که شد محدودیت
کلا ۳۰ گیگ اینترنت؟
علی
feedback
این رایتل ... تازه رفته از ایرانسل آنتن قرض کرده تا بشه باهاش در حد نسل دو صحبت کرد

الان هم تا میتونه از جیب مردم پول میکشه بیرون بعد هم تا آخر سال شرکت رو تعطیل میکنه و تجحیزاتشو میفروشه میره دنبال یه کاسبی دیگه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام