۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴

عرضه هارد با ظرفیت دو ترابایت توسط کمپانی سیلیکون پاور

ایتنا - ظرفیت بالا، اینترفیس پر سرعت USB 3.0، بدنه بسیار مقاوم مطابق با استانداردهای نظامی ارتش ایالات متحده آمریکا و طراحی بسیار زیبا از جمله مشخصه‌های مهم هاردهای دوترابایتی کمپانی سیلیکون پاور است.
عرضه هارد با ظرفیت دو ترابایت توسط کمپانی سیلیکون پاور


کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح حافظه در دنیا از عرضه مدل دو ترابایتی پنج هارد پرفروش USB 3.0 خود خبر داد.


به گزارش ایتنا ظرفیت بالا، اینترفیس پر سرعت USB 3.0، بدنه بسیار مقاوم مطابق با استانداردهای نظامی ارتش ایالات متحده آمریکا و طراحی بسیار زیبا از جمله مشخصه‌های مهم هاردهای دوترابایتی کمپانی سیلیکون پاور است که با در نظر داشتن کلیه نیازها و سلایق کاربران مدرن طراحی و تولید شده‌اند.

با ارائه این هاردها هیچگونه نگرانی از بابت کمبود ظرفیت ذخیره‌سازی وجود نخواهد داشت وکاربران می‌توانند با خیالی آسوده از حجم بالای اطلاعات خود از قبیل انواع عکس، سند، موسیقی و ویدئو فایل پشتیبان بگیرند.

یک ابزار ذخیره‌سازی همه‌کاره در زندگی پر دغدغه و سریع امروز، ذخیره‌سازی کارامد اطلاعات و مرتب‌سازی کلیه فایل‌های مهم برای مدیریت بهتر داده از جمله مسائلی است که ذهن کاربران را به خود درگیر کرده است.
به لطف این به روز رسانی کاربران می‌توانند به جای استفاده از ابزارهای ذخیره‌سازی متعدد، اطلاعات ارزشمند خود را تنها در یک درایو ذخیره نمایند.

کمپانی سیلیکون پاور با در نظر داشتن کلیه نیازهای کاربران خود، سری جدید هاردهای اکسترنال دو ترابایتی‌اش را عرضه کرده است که امکان ذخیره‌سازی حجم بالایی از اطلاعات(ظرفیت لازم برای ذخیره سازی حدود یک میلیون عکس دیجیتال با رزولوشن بالا، 500 هزار ترک موسیقی و بیش از 880 ساعت فیلم فول اچ‌دی) را برای شما فراهم می‌کند. کلیه هاردهای دو ترابایتی کمپانی سیلیکون پاور دارای اینترفیس پرسرعت USB 3.0 هستند که داده‌ها را تا 10 برابر سریع‌تر از USB 2.0 منتقل می‌کند. علاوه بر این هاردهای دو ترابایتی سیلیکون پاور دارای یک بدنه بسیار محکم هستند که مانع از مخدوش شدن و یا فقدان اطلاعات شما می‌شوند.

ظرفیت بسیار بالا، اینترفیس پر سرعت USB 3.0 و بدنه مستحکم سه ویژگی بسیار مهم هاردهای دو ترابایتی این کمپانی هستند که امکان ذخیره‌سازی کلیه محتوی سرگرمی و اطلاعات در فرمت‌های مختلف را برای شما فراهم می‌آورد.
عملکرد فوق‌العاده با ظاهری بی‌نظیر کمپانی سیلیکون پاور در پاسخ به تقاضای کاربران برای دسترسی به ظرفیت بالاتر برای ذخیره‌سازی داده‌های خود اقدام به افزودن ظرفیت دو ترابایت به هاردهای مستحکم‌اش شامل مدل Armor A30، Armor A80، Stream S03، Diamond D03 و Diamond D05 نموده است.
این محصولات که با طراحی فوق‌العاده به بازار عرضه شده‌اند، با نظر داشتن طیف گسترده‌ای از کاربران با سلایق و نیازهای گوناگون ارائه شده‌اند.

کلیه هاردهای اکسترنال کمپانی سیلیکون پاور همراه با دو سال گارانتی توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه شده‌اند و علاوه بر این امکان دانلود نرم‌افزار رایگان SP Widget هم برای آنها در نظر گرفته شده است که حاوی هفت ابزارامنیتی و دریافت پشتیبان است. به علاوه کاربران این هاردها می‌توانند نسخه 60 روزه ابزار امنیت اینترنت نورتون و همچنین نرم‌افزار بازیابی داده Recuva را نیز دانلود نمایند.
 
کد مطلب: 30878
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام