کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دراپ خدمات پیام‏‌رسانی خود را برای کسب‌وکارها تقویت می‏‌کند

سايت خبری همكاران سيستم , 19 خرداد 1393 ساعت 10:35

ایتنا- این راهکار به شکل پلاگين برای مرورگرها عرضه می‌شود و به کاربران اجازه ارسال لینک و گفت‌وگو را می‌دهد.




شرکت دراپ‏‌باکس، یکی از عرضه‏‌کنندگان خدمات ذخیره ابری قصد دارد با خرید شرکت دراپ‏‌تاک (Droptalk) خدمات پیام‏رسانی خود را برای کسب‌وکارها تقویت کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت citeworld، برخی منابع از خرید شرکت دراپ‏‌تاک توسط دراپ‏‌باکس خبر داده‌‏اند. دراپ‏تاک یکی از شرکت‏‌های نوپایی است که درزمینهٔ خدمات پیام‏رسانی فعالیت می‌‏کند.

راهکار این شرکت که به شکل افزونه‏‌ای برای مرورگرها عرضه‌شده است به کاربران اجازه می‏‌دهد لینک‌‏هایی را برای یکدیگر ارسال کنند و درباره آن‌ها باهم به گفت‌‏وگو بپردازند.

این افزونه تا قبل از خرید این شرکت توسط دراپ‌‏باکس به‌صورت آزمایشی و به مدت محدود عرضه می‌‏شد و در حال حاضر عرضه آن متوقف‌شده است. این شرکت پیش‌ازاین قصد داشت اپلیکیشن‌هایی از راهکار خود را برای ابزارهای اندرویدی و IOS اپل عرضه کند.


بر اساس این گزارش، شرکت دراپ‏‌تاک در حال حاضر همه عملیات خود را متوقف کرده است و قصد دارد فناوری و نیروهای متخصص خود را به شرکت دراپ‏‌باکس منتقل کند. دراپ‏‌تاک توسط یک تیم پنج‏‌نفره متشکل از مهندسان سابق فیس‌بوک و گوگل اداره می‏‌شود که در حال حاضر همه آن‌ها برای دراپ‏‌باکس کار می‏‌کنند.

دراپ‏‌باکس پیش‌ازاین شرکت میل‌‏باکس (Mailbox) را که خدمات مشابهی ارائه می‏‌کرد خریداری کرد تا به کمک آن بتواند تجربه کاربران از صندوق پیام‏‌های خود (اینباکس) ارتقاء بخشد.

این شرکت در اوایل سال جاری نیز برای ارتقا تجربه کسب‌وکارهای تجاری درزمینهٔ خدمات پیام‌رسانی بر روی ابزارهای همراه شرکت زولیپ را خریداری کرده بود.


کد مطلب: 30854

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30854/دراپ-خدمات-پیام-رسانی-خود-کسب-وکارها-تقویت-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir