۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷

بزرگ‌ترین کلکسیون بازی‌های رایانه‌ای جهان فروخته می‌شود

ایتنا - در این مجموعه بیش از 11 هزار عنوان بازی رایانه‌ای موجود است و قرار شده این مجموعه در مرکز GameGavel به قیمت 91 هزار دلار به فروش برسد.
بزرگ‌ترین کلکسیون بازی‌های رایانه‌ای جهان فروخته می‌شود


"مایکل توماسون"(Michael Thomasson) که صاحب بزرگ‌ترین کلکسیون بازی‌های رایانه‌ای در جهان محسوب می‌شود، تصمیم گرفته است این مجموعه بزرگ و گرانبها را به فروش برساند.


به گزارش ایتنا از رایورز، توماسون به واسطه جمع‌آوری این مجموعه ارزشمند نام خود را به عنوان بزرگ‌ترین کلکسیونر بازی‌های رایانه‌ای در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسانده است.

او در این مجموعه بیش از ۱۱ هزار عنوان بازی رایانه‌ای دارد و هم‌اکنون تصمیم گرفته است که این مجموعه را در مرکز GameGavel به قیمت ۹۱ هزار دلار به فروش برساند.

این رقم ممکن است زیاد به نظر برسد. اما توماسون پیش از این پیش‌بینی کرده بود که ارزش خالص این مجموعه به واسطه قیمتی که روی جلد هر یک از این بازی‌ها نوشته شده بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار است.

از هم‌اکنون ۹ روز تا پایان حراجی بزرگ برای فروش بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های رایانه‌ای جهان باقی مانده است و تاکنون علاقه‌مندان فراوانی از سراسر جهان برای خرید این مجموعه اقدام کرده‌اند.


در مجموعه ارزشمند توماسون دستگاه‌های نادر و گران‌قیمتی از جمله Casio Loopy و کنسول Pippin اپل هم دیده می‌شود.

گفته می‌شود که یک‌چهارم این مجموعه شامل ۲۷۵۰ عنوان بازی با بسته‌بندی کارخانه‌ای موجود هستند و بیش از ۸۳۰۰ عنوان هم در جعبه اورجینال و اصلی خود نگهداری شده‌اند.

 
کد مطلب: 30826
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام