۰
plusresetminus
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۴
گوشی هوشمند آمازون می‌آید

انتشار تصاویر دستگاه عجیب آمازون

ایتنا - این محصول یک گوشی هوشمند سه‌بعدی است که می‌تواند محل استقرار اشیا مختلف را در مقابل هر یک از چشمان کاربر به صورت سه‌بعدی به نمایش بگذارد.
انتشار تصاویر دستگاه عجیب آمازون


از مدت‌ها قبل شایعات فراوان در مورد نخستین گوشی هوشمند آمازون منتشر شد.
اما این شرکت برای نخستین بار تصویر ویدیویی عجیبی منتشر کرده است که در آن یک دستگاه عجیب و غیرمعمول معرفی می‌شود و قرار است که به زودی به دست کاربران جهانی برسد.


به گزارش ایتنا، "جِف بیزاس"(Jeff Bezos) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آمازون با پخش این ویدیوی ۵۰ ثانیه‌ای توضیح داد که محصول عجیب و متفاوت خود را در تاریخ ۱۸ ژوئن یعنی حدود ۱۰ روز دیگر به صورت رسمی معرفی می‌کند.

در این فایل ویدیویی چند شرکت کننده دیده می‌شوند که دستگاه یاد شده را در دستان خود گرفته‌اند و همگی از قابلیت‌های آن تعجب می‌کنند که البته، دستگاه مذکور در این تصاویر دیده نمی‌شود و فقط عکس‌العمل مردم و صحبت‌های آنها در این زمینه به نمایش گذاشته شده است.

این طور که روزنامه تلگراف توضیح داده است، محصول یاد شده یک گوشی هوشمند سه‌بعدی محسوب می‌شود که می‌تواند محل استقرار اشیا مختلف را در مقابل هر یک از چشمان کاربر به صورت سه‌بعدی به نمایش بگذارد.

برای گوشی هوشمند چهار دوربین دیجیتالی پیشرفته در چهار گوشه آن در نظر گرفته شده است به کمک آنها تصاویر نمایش داده شده بدون استفاده از عینک‌های مخصوص سه‌بعدی و برجسته می‌شوند.

 

این دوربین‌ها به فناوری مادون قرمز مجهز شده‌اند و در هر لحظه موقعیت قرار گرفتن سر و چشمان کاربر را شناسایی می‌کنند و از این طریق به او امکان می‌دهند تصاویر را کاملا سه‌بعدی و برجسته ببیند.

شایع شده است که این گوشی هوشمند همراه با پردازنده Snapdragon، دو گیگابایت رم و نسخه اصلاح‌شده سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود و امکاناتی شبیه به تبلت Kindle Fire آمازون برای آن در نظر گرفته شده است.

نخستین گوشی هوشمند شرکت آمازون نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی HD به نمایش درمی‌آیند.
کد مطلب: 30800
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام