۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲

عدم تمایل کاربران به تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال روی موبایل

ایتنا - در حالی که یک‌سوم آلمانی هزینه‌های بالای مخابراتی را عامل نگرانی خود دانستند، 50 درصد آن‌ها هم به پایین بودن کیفیت تصاویر ویدیویی موبایلی اشاره کردند.
عدم تمایل کاربران به تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال روی موبایل


کاربران جهانی به دنبال نگرانی از هزینه‌های بالای مخابراتی و پایین بودن کیفیت تصاویر ویدیویی موبایلی ترجیح می‌دهند مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را روی دستگاه الکترونیکی همراه خود مشاهده نکنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، نتایج حاصل از یک بررسی جامع روی کاربران موبایلی اروپا توسط مرکز Censuswide نشان داد که تنها ۲۱.۶ درصد از بریتانیایی‌ها و ۳۹ درصد از آلمانی‌ها قصد دارند مسابقات را روی گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود تماشا کنند.

البته در مقابل این کاربران ۶۸ درصد مردم اسپانیا اعلام کرد‌ه‌اند که با وجود مشکلات یاد شده حاضر نیستند دستگاه موبایلی خود را کنار بگذارند و مسابقات جام جهانی فوتبال را از این طریق دنبال می‌کنند.

از هر سه کاربر بریتانیایی یک نفر اعلام کرد که به دلیل نگرانی از هزینه‌های بالای پهن‌باند و پایین بودن کیفیت تصاویر موبایلی قصد دارد در جریان تماشای بازی‌ها دستگاه موبایلی خود را کنار بگذارد و در آلمان نیز آمار مشابهی به‌دست آمد.

در حالی که یک‌سوم آلمانی هزینه‌های بالای مخابراتی را عامل نگرانی خود دانستند، ۵۰ درصد آن‌ها هم به پایین بودن کیفیت تصاویر ویدیویی موبایلی اشاره کردند.


در مقابل، یک‌چهارم کاربران اسپانیایی اظهار داشتند که از هزینه‌ها و کیفیت پایین تصاویر موبایلی نگران هستند و به همین خاطر تمایلی به استفاده از این دستگاه در جریان تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل ندارند.

بررسی‌ها نشان داد که برای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در منطقه اروپا بسته به کشورهای مختلف کاربران بین ۲ تا ۴ برابر بیشتر از الان تمایل داشتند بازی‌ها را روی دستگاه‌های موبایلی تماشا کنند.

از بین کاربرانی که تمایل دارند بازی‌های امسال را روی دستگاه موبایلی خود دنبال کنند، ۴۳ درصد اسپانیایی‌ها، ۳۴ درصد آلمانی‌ها و ۲۱ درصد بریتانیایی‌ها اعلام کردند که ترجیح می‌دهند یک هزینه مشخص و ثابت را بپردازند تا بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی از قبض موبایلی بازی‌ها را ببینند.
 
کد مطلب: 30798
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام